Concentració davant Banc Sabadell, dijous 5 de juny a les 13 h, Plaça Sant Roc, 1, Sabadell

CCOO i altres sindicats del Banc Sabadell convoquen concentracions de protesta contra la política salarial de la empresa

La protesta sindical té el seu origen en la deteriorament del clima laboral provocat per les contínues absorcions salarials i la falta de recursos. Banc Sabadell ha anunciat, a la seva plantilla, la decisió d'absorbir els increments salarials per participació en beneficis corresponents a l'últim exercici.

COMFIA-CCOO guanya amb majoria absoluta les eleccions celebrades avui a VidaCaixa i la AIE del Grup Assegurador

COMFIA-CCOO es consolida com a sindicat amb majoria absoluta en el Grup Assegurador de “la Caixa” i en totes les seves empreses.

Pau i Solidaritat COMFIA Catalunya

El negoci d’armes continua – denunciem-lo!

“I LES EMPRESES? Quin tipus d'inversions estant realitzant? Quin compromís prenen de rebuig i de mantenir-se al marge d’aquestes pràctiques?”

La Inspecció de Treball dóna la raó a COMFIA-CCOO i reconeix la relació laboral per al col·lectiu de telemàrqueting

La secció sindical de COMFIA-CCOO d'ASGECA aconsegueix que, arran de la denúncia que va interposar al gener de 2007, la Inspecció de Treball reconegui la relació laboral dels 66 treballadors i treballadores del departament de telemàrqueting que operen a ASGECA de Barcelona, en lloc de la relació mercantil que ve sostenint la direcció de l'empresa.

NOTÍCIA TERRA.ES

CCOO demana a Don Piso que clarifiqui els seus plans sobre la reestructuració

COMFIA-CCOO demana als responsables de Don Piso que clarifiquin els seus plans de reestructuració després de l'anunci de presentació d'un Expedient de Regulació d'Ocupació (ERE) que podria afectar a més de 350 treballadors.

COMFIA-CCOO ha convocat assemblees informatives pels treballadors i treballadores de “Don Piso”

CCOO denuncia que “Don Piso” vol aprofitar l’anunci de presentar Expedient de Regulació per precaritzar i acomiadar

Davant la notícia d’aquests dies de que “Don Piso” vol presentar un Expedient de Regulació d’Ocupació, COMFIA-CCOO està intervenint per donar suport i assessorament a fi d’encarar el futur dels llocs de treball i manifesta la seva preocupació per l’actitud d’ocultisme demostrat per la Direcció de les empreses implicades.