Contra l'acomiadament injustificat d'un Director d'oficina i en defensa de la transparència en la gestió de l'Entitat

CCOO es manifestarà el 26 d'abril davant Caixa Penedès coincidint amb la celebració de la seva Assemblea General

Per a COMFIA-CCOO l'acomiadament, absolutament injustificat i arbitrari, d'un Director d'Oficina ha estat la gota que ha vessat el got davant un cúmul d'actuacions per part de la Direcció de CAIXA PENEDÉS que posen en evidència un estil de direcció autocràtic i poc transparent.

CONCENTRACIÓ 25 D'ABRIL

Concentració al BBVA contra l'obertura d'oficines a la tarda

CCOO denuncia que el BBVA vol ampliar l’horari de servei sense negociació sindical prèvia, al marge del Conveni Col·lectiu i sense increment de plantilles

Negociació del IV Conveni Col·lectiu

Insistim: és necessari entrar a negociar

Després de llegir les diferents plataformes de conveni presentada pels sindicats, la patronal es limita exclusivament a dir que són inassumibles. >> Veure comunicat en PDF-17 abril 2007-

1 de Maig - MANIFEST I MANIFESTACIONS

Ocupació de qualitat i salaris dignes

MANIFEST DE CCOO Catalunya -en català i pdf-
MANIFESTACIONS:
Barcelona
11.30 h Ronda Sant Pere / Passeig de Gràcia (el lloc de trobada per a la gent de COMFIA serà a la capçalera, donant suport)
Girona
12 h Plaça de la Independència
12 h Plaça del Treball
Tarragona
12 h Plaça Imperial Tarraco

LA POBRESA, qui vol resoldre aquesta xacra de la humanitat?

Els Objectius del Mil·lenni

Veure el comunicat en pdf ELS OBJECTIUS DEL MIL·LENNI El Grup de Pau i Solidaritat de COMFIA-CCOO Catalunya, vàrem convocar una jornada de treball i reflexió el passat 8 de febrer. Amb el lema “Obrim camins” la jornada volia aterrar i actualitzar la tasca de solidaritat i cooperació que podem impulsar des de la nostra federació, a la que esperem aconseguir més implicació del conjunt d’agrupacions i sectors que formem COMFIA.

JORNADA DEL GRUP DE PAU I SOLIDARITAT. El Masnou, 8 de febrer de 2007

“PAU I SOLIDARITAT A COMFIA: Obrim espais”

El dijous 8 de febrer de 2007 es va realitzar la Jornada de Pau i Solidaritat de COMFIA CCOO Catalunya amb l’objectiu de reflexionar sobre la tasca realitzada pel Grup durant aquests gairebé 15 anys d’existència i alhora projectar una nova etapa plantejant els reptes de futur.