II Conveni Col·lectiu Notaries de Catalunya

Notaries: Taules salarials definitives pel 2007

El passat 6 de febrer es va reunir la Comissió Paritària del Conveni per a prendre l’acord de fixar les taules salarials definitives de l’any 2007, un cop revisat l’IPC real, tal i com indica el Conveni en el seu article 19.9, i que en el comunicat ve detallat.

"Conectamos n.14" el butlletí de les TIC

El butlletí sectorial de les TIC de COMFIA-CCOO "Conectamos", d'àmbit de tot l'Estat.

PAU I SOLIDARITAT COMFIA Catalunya

Els nostres diners: invertits amb criteris ètics o en el negoci de les armes?

La indústria i el comerç d’armes són un lucratiu negoci al qual moltes de les empreses que formen part del nostre sector financer no hi són alienes, en exercir una pràctica empresarial que no sembla gaire conseqüent amb els principis de Responsabilitat Social d’Empresa que proclamen.

L’acord homogenitza les condicions de les diverses empreses filials del Grup Caixa Catalunya

COMFIA-CCOO millora les condicions socials dels treballadors del Grup Caixa Catalunya

El proppassat 14 de novembre va concloure el període d’eleccions sindicals de les diverses empreses del Grup Caixa Catalunya, amb un resultat de 24 delegats per CCOO i 3 pels independents, el que suposa el 88,89% i el 11,11% respectivament de la representació

COMFIA-CCOO I FES-UGT HEM SIGNAT EL IV CONVENI DE TELEMÀRQUETING, QUE A PARTIR D'AVUI S'ANOMENARÀ DE CONTACT CENTER

SIGNAT EL IV CONVENI

Després de la signatura el passat 22 de novembre del preacord de tancament de conveni, avui 5 de desembre els sindicats majoritaris, COMFIA-CCOO i FES-UGT, hem procedit a la signatura del Conveni Col·lectiu que serà el marc legal en el qual es desenvoluparà el sector durant els pròxims tres anys.

Etiqueta de “Comerç Just”. Cerca-la a les teves compres

Cada dia consumim productes procedents dels racons més dispars del nostre planeta, constituint un mercat global encara que els beneficis no arriben a tots per igual. Molt sovint darrera les etiquetes s’amaguen salaris insuficients, jornades laborals que no acaben mai, treball infantil, inseguretat i perills per a la salut, agressions al medi ambient, repressió sindical i molt més.