CCOO convoca una nova concentració de delegats i delegades davant l’empresa ATOS ORIGIN

Inici de les mobilitzacions a l’empresa ATOS ORIGIN a Catalunya amb una concentració de més de 100 delegats

CCOO es concentra davant ATOS ORIGIN per denunciar la política salarial discriminatòria i arbitrària que practica

Més de 100 representants sindicals s’han concentrat davant la seu d’ATOS, la Federació de Serveis Financers i Administratius de CCOO Catalunya (COMFIA-CCOO) denuncia que l’empresa ATOS ORIGIN practica una política laboral respecte al salari variable de manera discriminatòria i arbitrària, pactant acords individuals amb els treballadors quan li convé. COMFIA-CCOO exigeix un canvi en la postura de la empresa i s’assegui a negociar amb la representació sindical.

Mobilitzacions a l’empresa ATOS ORIGIN a Catalunya els dijous 12, 19 i 26 de gener

CCOO convoca concentracions davant l’empresa ATOS ORIGIN perquè practica una política salarial discriminatòria i arbitrà

La secció sindical de COMFIA-CCOO a ATOS inicia aquesta setmana una campanya d’actuacions amb les convocatòries de concentracions de representants sindicals davant la seu de ATOS ORIGIN al centre comercial de Glòries -Av. Diagonal, 210-218, els matins dels dijous dia 12, 19 i 26 d’aquest mes de gener.

GRUP PAU I SOLIDARITAT

Quan consumim també decidim 'comerç just, una alternativa ètica'

Veure comunicat en pdf DESEMBRE 2005

PLA DE FORMACIÓ INTERSECTORIAL CATALUNYA 2005

NOUS CURSOS.- La formació és al teu abast. Aprofita-la!

Els CURSOS del Pla Intersectorial COMFIA 2005 >> Cursos PERÍODE GENER-MARÇ 2006 >> ANNEX 1. Per emplenar i enviar >> FITXA D'INSCRIPCIÓ Per fer la sol·licitud de cursos emplena la Fitxa d’Inscripció i l’Annex 1. que s’adjunten i lliura-ho a una de les adreces següents:

SENTÈNCIA HISTÒRICA DEL TRIBUNAL CONSTITUCIONAL

El sindicat pot utilitzar el correu electrònic de les empreses

El Tribunal Constitucional ha estimat el recurs de CCOO i ha dictat una sentència que avala l’ús sindical del correu electrònic de les empreses, amb la condició que no pertorbi l’activitat normal de les companyies, ni comporti cap cost addicional per a aquestes. Així, la Sala segona del Tribunal Constitucional anul•la la sentència de la Sala civil del Tribunal Suprem, que havia donat la raó a l’empresa en el cas del Grup BBVA.