Llei de mesures sanit脿ries contra el tabaquisme... 28/2005

> LLEI del TABAC 28/2005, 26 de desembre de 2005 (text en pdf)
> Orientacions sindicals pel seu desenvolupament CONC -gener 2006- (document en pdf)
> Circular de la Confederaci贸 pels delegats/des de CC.OO. -02/01/06 (podeu demanar-la a la Federaci贸)

ENQUESTA INFORMATIVA

Treballadors i treballadores de Mediaci贸 en Assegurances

>>del 3 d'octubre fins al 3 de novembre<< En proper comunicat: EL RESULTAT DE L'ENQUESTA. Per con茅ixer millor la realitat laboral del sector i millorar en el Conveni Col路lectiu les condicions laborals.
> L'ENQUESTA amb la carta de presentaci贸 - en PDF
(per entregar o fer arribar per fax 93 310 71 17 a l'agrupaci贸 d'assegurances COMFIA Catalunya abans del 3 de novembre)

Dia a dia, millorant l聮accesibilitat al Pol铆gon de Can Sant Joan

Representants de CCOO de les empreses Asepeyo, Banc Sabadell, Catalana Occidente, Correos, EDS, FMC Foret, GFT, Hewlett Packard, Roche, SHARP i Winterthur, amb centres de treball ubicats al pol铆gon de Can Sant Joan, ens hem reunit per tractar sobre problem脿tiques comunes, valorant que algunes q眉estions es poden abordar en millors condicions si es fa de manera conjunta, al tractar-se de necessitats que van m茅s enll脿 de l聮脿mbit de cada empresa.

Secretaria de m煤tues

Signat el protocol sectorial que ordenar脿 els processos de segregaci贸 en les MATEPSS

La tarda de l聮11 de juliol, els sindicats CCOO i UGT v脿rem signar amb la patronal AMAT el protocol sectorial que ordenar脿 els processos de segregaci贸 que es portaran a terme en cadascuna de les m煤tues d聮AT i MP de la Seguretat Social.

Campanya de mobilitzacions en les empreses d聮ITV a Catalunya per desbloquejar les negociacions del Conveni

COMFIA-CCOO s聮ha concentrat davant la Generalitat per exigir claredat pel futur de les ITV a Catalunya

COMFIA-CCOO considera prioritari la consecuci贸 del Conveni per garantir el futur dels llocs de treball i les condicions dels m茅s de 700 treballadors que ocupa el servei d聮ITV a Catalunya.

Inici de mobilitzacions a les empreses d聮ITV a Catalunya

CCOO exigeix un canvi d聮actitud de les empreses i de la Generalitat per desbloquejar la negociaci贸 del conveni

La Federaci贸 de Serveis Financers i Administratius de CCOO Catalunya (COMFIA-CCOO) denuncia que les empreses d聮Inspecci贸 T猫cnica de Vehicles (ITV) tenen paralitzada la negociaci贸 del Conveni Col聲lectiu utilitzant-lo com a pressi贸 davant la manca de transpar猫ncia que mostra la Generalitat amb el futur del sector.