Campanya de mobilitzacions en les empreses d聮ITV a Catalunya per desbloquejar les negociacions del Conveni

COMFIA-CCOO s聮ha concentrat davant la Generalitat per exigir claredat pel futur de les ITV a Catalunya

COMFIA-CCOO considera prioritari la consecuci贸 del Conveni per garantir el futur dels llocs de treball i les condicions dels m茅s de 700 treballadors que ocupa el servei d聮ITV a Catalunya.

Inici de mobilitzacions a les empreses d聮ITV a Catalunya

CCOO exigeix un canvi d聮actitud de les empreses i de la Generalitat per desbloquejar la negociaci贸 del conveni

La Federaci贸 de Serveis Financers i Administratius de CCOO Catalunya (COMFIA-CCOO) denuncia que les empreses d聮Inspecci贸 T猫cnica de Vehicles (ITV) tenen paralitzada la negociaci贸 del Conveni Col聲lectiu utilitzant-lo com a pressi贸 davant la manca de transpar猫ncia que mostra la Generalitat amb el futur del sector.

Anys 2005 - 2006

I Conveni Col路lectiu Notaries de Catalunya

"...podem valorar que aquest primer conveni regula una base prou s貌lida, i que obre noves expectatives de negociaci贸 com per avan莽ar en noves millores." Introducci贸 al Conveni - p脿g.3

BUTLLETA DE LOTERIA 2005

Not铆cia de setembre a desembre 2005

BANCA - Barcelona

Setmana de la MERC脠'05

Veure el comunicat complert en PDF Us recordem que l聮horari de la Setmana de la Merc猫 茅s de 9 a 13 h per a tota la plantilla i de 9 a 12.30 h l聮horari d聮atenci贸 al p煤blic. En el comunicat complert trobareu el cartell amb l聮horari d聮atenci贸 al p煤blic per si us fa servei.

CCOO obt茅 el 100 % dels representants dels treballadors del Grup Mapfre a Barcelona

COMFIA-CCOO ha obtingut els 27 representants que s聮han escollit en les tres eleccions realitzades a Mapfre Seguros Generales i Mapfre Mutualidad a la prov铆ncia de Barcelona.