II Conferència de COMFIA de les Terres de Lleida

El dia 22 de juny va tenir lloc la II Conferència del Sindicat de Serveis Financers i Administratius (COMFIA) CCOO de les Terres de Lleida, en la qual es van renovar els òrgans de direcció del Sindicat Intercomarcal de COMFIA-CCOO de les Terres de Lleida i es van elegir els membres que aniran al Consell de la Federació de COMFIA-CCOO de Catalunya.

22-06-2004

Es reobre el Pla de Prejubilacions

Important èxit de les mobilitzacions al SCH

El 7 de juny passat es va celebrar la reunió de la Comissió d'Ocupació del SCH integrada pels Sindicats i l'Empresa. Aquesta reunió arriba després d'un important conflicte al banc com a conseqüència de l'enduriment de la política disciplinària, dels reiterats acomiadaments, i de les pressions per obtenir baixes per reduir la plantilla, tal com hem denunciat els sindicats en aquestes ultimes setmanes mitjançant una intensa campanya de mobilitzacions, denunciant davant l'opinió pública i els mitjans informatius la situació creada pels responsables del banc.

18-06-2004

CALENDARI LABORAL 2005

Catalunya

18-06-2004

Ara la patronal ha de prendre bona nota, el missatge és clar i alt, els treballadors i treballadores estan més que farts de les condicions laborals

Rotund èxit de participació en la jornada de vaga a telemàrqueting convocada per a avui dia 9 de juny

En la pràctica totalitat de les empreses del sector de telemàrqueting distribuïdes per tot el territori nacional, s'està secundant l'atur de 24 hores convocat per a avui 9 de juny, constatant-se en aquests moments, en els torns de matí i els de la nit passada, un seguiment de la Vaga que està superant el 90% en les distintes plataformes i serveis.

09-06-2004

DIMECRES 9 DE JUNY - VAGA A TELEMÀRQUETING

Telemàrqueting farà 24 hores de vaga per desbloquejar la negociació del seu III Conveni

CCOO preveu una amplia participació igual que en les darreres cinc aturades en el sector.- NOTA DE PREMSA

07-06-2004

27 - 28 maig.- Nou èxit rotund en les aturades de dues hores per torn.

Telemàrqueting: Per un Conveni digne!

Parat el sector per cinquena vegada. La pròxima, si no hi ha resposta de la patronal, VAGA el 9 de JUNY

28-05-2004