85 % de trabajadores y trabajadoreas la secundaron

Participación masiva en la huelga de Telemarketing

Más del 85% de los/as trabajadores/as del sector de telemarketing han secundado el paro de 24 horas convocado para el pasado martes por todos los sindicatos presentes en la mesa de negociación del III convenio colectivo.

25 de novembre

Dia Internacional de l'Eliminació de la Violència contra la Dona

Comissions Obreres de Catalunya manifesta en aquest 25 de novembre la seva profunda preocupació pel permanent i continu augment del nombre de dones víctimes de violència i reitera el seu compromís d'intervenir sindicalment contra aquest greu problema social. COMUNICAT-MANIFEST COMPLERT (en PDF 215 Kb)

CCOO reprèn les mobilitzacions en el sector de telemàrqueting

Es reprenen les negociacions del III Conveni després de les mobilitzacions en el sector d’abans de l’estiu, les vagues de dues hores, la vaga del 9 de juny i de les accions de difusió a l’opinió pública del passat 20 de juliol.

BUTLLETA DE LOTERIA 2004

Anys 2004-2007 (Publicat al BOE 22-11-04)

Conveni Col·lectiu Oficines y Despatxos Catalunya 2004-2007

HI HA NOU CONVENI 2008-2011
El present conveni és d'aplicació als treballadors que desenvolupin les relacions de treball en les empreses l'activitat principal de les quals sigui la d'oficines i despatxos i serveis de tipus administratiu en general, i no tinguin conveni d'aplicació propi.

CCOO signa el conveni d’Oficines i Despatxos de Catalunya

La Federació de Serveis Financers i Administratius de CCOO de Catalunya (COMFIA-CCOO) valora molt positivament aquest nou Conveni, especialment perquè recupera la clàusula de revisió salarial, assegurant així el poder adquisitiu i també perquè s’incrementa les vacances amb 1 dia més, inclou el plus per treball nocturn, així com una adequació de les categories professionals que donen resposta a noves activitats que s’incorporen en les empreses on s’aplica aquest Conveni Col•lectiu.