Tardes festa Zona Contigo BBVA

Calculadora de tardes de festa BBVAContigo

Índex d'acords a BBVA

Acords BBVA ordenats per data i amb enllaços als documents

FUSIÓ UGT-CCP - BBVA CATALUNYA

Fusió UGT-CCP: Que ningú decideixi per tu.

Des de CCOO entenem que la recent fusió dels Sindicats UGT i CCP al BBVA de Catalunya, ajuda a reduir l’excessiva dispersió sindical que hi ha actualment (5 sindicats només a Catalunya i fins a 9 a tot l’Estat ) que dificulta la tasca de representació i afavoreix, per tant, la posició de l’Empresa en front dels interessos dels treballadors i treballadores

Presión Laboral - BBVA Sevilla

Reconducir a los Irresponsables. Advertencia a algún Dir. Zona y Dir. CBC descarriado

Últimamente recibimos denuncias efectuadas por la plantilla sobre las formas y el estilo de algunos “irresponsables” que dejan mucho que desear. Guiados erróneamente por el ansia y la avaricia, no solo pierden la educación –la que le dieron sus papás y sus profesores- sino que hacen de la prepotencia y la amenaza la forma más habitual de dirigirse a la plantilla (léase personas).

Mejora Tipos Interés - BBVA

Mejores condiciones para los Préstamos Hipotecarios a empleados/as.

Hoy se nos confirma que en una Dirección Territorial se está autorizando una bonificación hasta el 4,75% (es decir, el Euribor de Noviembre + 0,40%) desde 01/01/09 y hasta la siguiente revisión, previa solicitud.

Función Sindical - BBVA

Rendir cuentas, mirar al futuro

¿Qué obstaculiza la asunción de funciones sindicales? A pesar de la que está cayendo, en la economía en general y en nuestro trabajo del día a día, conviene también –por eso mismo- parar, reflexionar y mirar alto y lejos. Es trascendental apuntar bien, acertar ahora, para no sentirlo después.

Novetats 2009 - BBVA Catalunya

Rebaixa IRPF - Permís paternitat - Famílies monoparentals

Ja es pot enviar la comunicació a Administració de Personal perquè procedeixi a la baixada de dos punts a les retencions de l'IRPF per a rendes de fins a 33.007,20 euros

Flash Informativo - BBVA

Cambios organizativos

En esta circular os informamos de los siguientes temas: cierre de CBCs, el empleo en 2009, sábados libres y la incapacidad de BBVA para pagar el 2% de aumento de Convenio en la nómina de enero.

Actualización convenio - BBVA

Los salarios se actualizan con efectos 1 de enero de 2009

Tal y como establece nuestro Convenio Colectivo 2007 – 2010 nuestros salarios se incrementan desde el 1 de enero en un 2%.

Destacades

CALENDARI LABORAL 2023

Consulta el Calendari Laboral del 2023 de la teva Comunitat o Ciutat Autònoma.

Calendari Laboral 2022

Consulta el Calendari Laboral del 2022 de la teva Comunitat o Ciutat Autònoma.

8 de juny : Acord en l'ERO de BBVA

Gràcies a la participació i implicació activa de la Plantilla, hem aconseguit un acord que rebaixa l'afectació per sota de 3.000 persones, que prioritza la voluntarietat i sense clàusula d'equilibri generacional.

Conveni Col.lectiu de Banca

En data, 29 de gener, s'ha signat el XXIV Conveni Col.lectiu de Banca

Establiments Concertats 2018

S'ha publicat el llibre 2018, amb els establiments concertats per a l'adquisició d'articles amb descompte per a treballadores i treballadors de BBVA a la província de Barcelona, pertanyents al Economat Laboral de Banca