Arquivado en Comunicats

PRIMERA REUNIÓ CANAL 3

K3

En el dia d'ahir, 22 de setembre del 2015 es reuneix l'Empresa amb la Comissió Permanent de Coordinació amb l'únic punt del dia tractat: Canal 3. 

Estant formada en un 33% dels membres per venedors del Canal 3, tots ells de CCOO i membres de Comitè de diferents províncies.


Este artículo se publicó originalmente en wurth (CCOO en Wurth) ,


pdf print pmail

En el dia d'ahir, 22 de setembre del 2015 es reuneix l'Empresa amb la Comissió Permanent de Coordinació amb l'únic punt del dia tractat: Canal 3. 

Estant formada en un 33% dels membres per venedors del Canal 3, tots ells de CCOO i membres de Comitè de diferents províncies.

L'Empresa explica detalladament el sistema de retribució del col·lectiu.

La Comissió Permanent i especialment els tres companys de CCOO del Canal 3 s'han ocupat de traslladar a l'Empresa totes aquelles qüestions que creiem perjudiquen en una forma o una altra el treball del venedor del Canal 3, tals com:

El sostre salarial que existeix en el 150%, que al nostre entendre és contra natural, al venedor cal incentivar-lo perquè aporti totes les vendes possibles.

Se li exposa a l'Empresa el perjudici que suposa els creixements que es demanen al Canal 3, en alguns casos es dóna la situació de que amb un increment d'objectiu de vendes mínim de 30000?, i un increment de 15000? marge brut sense augmentar el Sou Objectiu o amb un augment no equiparable amb el de vendes i MB, provoca que la retribució sigui exactament la mateixa que l'any anterior, considerant la RLT que el Sou Objectiu hagués d'augmentar-se en la mateixa proporcionalitat en què incrementen tots dos objectius.

En un altre ordre de coses també es trasllada a l'Empresa el malestar i disconformitat en les condicions per accedir al premi de cotxes, essent un escalat major pel que fa al Canal 2. L'opció que ja va existir en la que es podia accedir amb el compliment de vendes o de marge brut ens sembla més justa tant per al premi de cotxes com per ser TOP i podria ser una solució intermèdia.

Es sol·licita a l'Empresa que els canvis de clients siguin més àgils entre canals i que es posin els mitjans per millorar el màrqueting amb un departament propi a aquest efecte.

Informem a l'Empresa del desconeixement de funcionament i afectació que té sobre el venedor: sou, premis, etc., que existeix davant els casos d'incobrables per concurs de creditors, també que l'objectiu s'arrossega durant l'any.

La RLT sol·licita la inclusió del Canal 3 al Manual del Venedor de condicions laborals i negociar col·lectivament amb l'avantatge que això suposaria i no individualment com s'està fent ara.

Les parts ens emplacem a una propera reunió pel 20 d'Octubre.

 

Infórmate

CCOO Servizos é un sindicato, é Comisións Obreiras nos sectores de Comercio, Financeiro, administrativo, das TIC, Hostalería, Telemarketing, Oficinas, Turismo... Leer más


Síguenos en Telegram

Onde estamos


OFICINAS CENTRALES
C/ Albasanz, 3 1º Planta
28037 Madrid
Tel: 91 540 92 82
Asesoría Madrid 91 536 51 63-64
Otras Comunidades
Fax: 91 559 71 96
Email: contacta@servicios.ccoo.es