O 53% do plantel do sector secundou os paros convocados para o día 23 por CCOO

Os traballadores e traballadoras de Contact Center presionan á patronal para desbloquear o Convenio

A negociación do novo Convenio leva atrancada 20 meses a pesar de que desde CCOO se expuxeron multitude de propostas co fin de chegar a un acordo coa patronal.
            Con todo, para esta hai tres escollos fundamentais. O tema salarial, onde CCOO pide que a subida de 2016 sexa desde o 1 de xaneiro, non desde firma de convenio; a subcontratación por ETT's ou Multiservicios, onde o sindicato quere equiparar os seus dereitos laborais; e outro escalado de horas médicas, un tema no que CCOO propón que se inclúa o acompañamento até os 14 anos.
            Hai convocados novos paros para o xoves 29 de Setembro e unha folga de 24 horas o xoves 6 de outubro se a patronal non rectifica.

Imaxes das concentracións do día 23 en Galicia:

Por un convenio xusto

Concentración en A Coruña polo Convenio Colectivo de Contact Center

Enmarcada na convocatoria de concentracións en todo o Estado, hoxe xoves 15 de setembro, manifestámonos na Coruña, a carón do Obelisco por:

• Un salario digno

• Estabilidade e seguridade laboral

• Finalización da precariedade

• Cumprimento da lei

• Limitación das subcontratas

• Desenvolvemento da igualdade e conciliación

Despois de dous anos negociando, a patronal ignora as propostas presentadas.

Circular

Xuntanza da estrutura da Federación de Servizos de Galicia coa nova Dirección Provisional

Despois da disolución da anterior executiva da Federación de Servizos de Galicia, hoxe martes, seis de agosto celebrouse unha xuntanza en Santiago á cal asistiu a estrutura cos integrantes da Dirección Provisional.

Tratáronse diversos temas, entre os cales están a situación da Federación, a atención sindical e a organización do traballo ata o Congreso da Federación que se celebrará o próximo quince de marzo.

Na imaxe, e de esquerda a dereita, algúns dos integrantes da Dirección Provisional: Alejandro Salvador (apoio Organización), Benito Gutiérrez (presidente da Dirección Provisional), Francisco Villares (responsable de Organización) e Raquel Blanco (apoio Acción Sindical).

Unha vez máis, mobilizarse e visibilizar os conflitos, dá resultados

CCOO Servizos e UGT conseguen desbloquear a situación das empregadas e empregados de ALN (Contact Center) Coruña

No día de hoxe firmouse un ERE extintivo dentro de concurso cunha indemización de 20 días por ano, que sufragará o FOGASA. Co fin de axilizar o proceso non se fixo uso do período de consultas e procedeuse a entregar ao xuíz o acordo xa firmado. Deste xeito, as traballadoras e traballadores do ALN Coruña saen do "limbo" laboral no que se atopaban ata o de agora, xa que non tiñan carga de traballo, nin salarios, nin tampouco podían abandonar o seu posto.

Ademais conseguiuse un permiso retribuido ata que o xuíz dictamine e que se abonen as pagas extras atrasadas.

Catro partidos políticos votan unha moción conxunta en solidariedade con ALN Coruña

Tal como relatabamos o 15.06.2016, a situación das traballadoras e traballadores de ALN na Coruña segue a ser de total indefensión. Por ese motivo dende CCOO Servizos promovimos no día de onte unha moción no Concello de A Coruña a cal foi votada favorablemente por PSOE A Coruña, Marea Atlántica, BNG da Coruña,. e Partido Popular da Coruña.

En prensa:

Empregados coruñeses dunha firma de telemárketing de León afirman que están «secuestrados»

"Imos ao traballo, sen cobrar e sen nada que facer"

"La Voz de Galicia" publica hoxe unhas declaracións de Pilar Pérez delegada de CCOO Servizos e presidenta do comité de empresa de ALN na Coruña nas que explica a situación de 55 traballadores da empresa que viron como a situación laboral se foi degradando, ao pasar de atrasos nas nóminas e concurso de acredores, a ver rescindido o contrato co seu cliente principal, Hibu, e ter que ir ao traballo sen cobrar e sen nada que facer.

Ademais, o Grupo Konecta gañou o concurso para xestionar a campaña de Hibu, pero ata que ALN rescinda os contratos, Konecta non se fai cargo da antigüidade dos traballadores. Ademais é necesario que Inspección de Traballo emita unha acta de falta de ocupación efectiva para poder solicitar a restrición de contrato no xulgado, para que, segundo comenta Pilar Pérez, se manteñan os postos de traballo.

Máis información aquí e aquí

Saúde laboral

Dúbidas e preguntas sobre saúde laboral. Traballa con seguridade.

CCOO transparencia

Portal de transparencia Servizos CCOO: contas, documentación, decisións

Os seus dereitos laborais

Defende os teus dereitos. Únete a CCOO.

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador
Consulta sobre pensiones
Consultas sobre pensiones