Davant la anul·lació del Conveni de col?lectivitats de Catalunya serà d´aplicació el Conveni de col·lectivitats estatal

Conveni col·lectiu col·lectivitats estatal 2019 Anul·lat Conveni col·lectivitats Catalunya

El Tribunal Suprem (TS) ha resolt el recurs de cassació interposat per l'associació empresarial ACERCO contra la sentència de Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) que declarava nul l'acord de pròrroga del conveni de col·lectivitats de Catalunya per als anys 2018-2021.

Des de CCOO denunciem que hi ha treballadores Fixes Discontínues dels menjadors escolars abandonades a la seva sort

Fixes discontinues Col·lectivitats curs escolar escoles CCOO denuncia Restauració col·lectiva

A partir del dia 1 d'octubre les treballadores fixes discontínues dels menjadors escolars haurien d'haver estat cridades per totes les empreses del sector de Col·lectivitats per a començar el curs escolar.

Signat el Conveni d´Estalvi, primer acord sectorial que regula el teletreball

signatura conveni firma convenio estalvi ahorro

L'acord, amb vigència fins al 31 de desembre de 2023, regula el treball a distància partint de el Reial Decret Llei recentment promulgat i millorant les condicions en ell exposades.  A més, el Conveni regula la desconnexió digital per a tot el sector i millora condicions de treball com la jornada anual o els permisos retribuïts.

Conveni Hostaleria Catalunya - comunicat 4 - 01/10/20

Per a CCOO és inacceptable i rebutja la pretensió de la patronal d´hostaleria i turisme de retallar drets laborals aprofitant-se de la COVID19

Hostaleria Hosteleria Turisme Turismo Conveni col·lectiu Convenio Colectivo Retallades Recortes COVID19

El 29 de setembre de 2020 va tenir lloc una reunió, en comissió reduïda a causa de la situació provocada per la COVID19, per a la negociació del conveni col·lectiu interprovincial de el sector de la indústria d'hostaleria i turisme de Catalunya.

CCOO valora molt positivament l\'acord assolit per a la renovació dels ERTO

TELETREBALL TELETRABAJO

Teletreball Teletrabajo Treball a distància Trabajo a Distancia Derechos Negociación Colectiva Drets Negociació col·lectiva

>> Documento sobre el Real Decreto-Ley de Trabajo a distancia.- El papel de la RLT y la Negociación Colectiva - CCOO Servicios

Més informació:

1-  Què és el teletreball? - ¿Qué es el teletrabajo?

2 - Davant el Covid19

3 - A tenir en compte - A tener en cuenta

4 - Set  Drets - Siete Derechos

>> Document sobre el Reial Decret Llei 28/2020, de 22 de setembre de 2020 DE TREBALL A DISTÀNCIA. - CCOO de Catalunya