Si has estat afectada o afectat per un ERTO el 2020, això pot influir en la declaració de la renda.

Si has estado afectada o afectado por un ERTE en 2020, esto puede influir en tu declaración de la renta.

EL REGISTRE DE LA JORNADA DE TREBALL

RD – Llei 8/2019, article 34 de l’eEstatut dels Treballadors

El sistema ha d’incloure, com a mínim, el moment d'inici i finalització de la jornada diària realitzada (això inclou guàrdies / disponibilitats).

3r Congrés CCOO Serveis del Vallès Oriental ? Maresme - Osona

24/03/21 CANOVELLES (Can Palots) #3rCongrésCCOOServeisVORMAROS #LaForçaDelsServeis #LaForçaDelsTreballs @ccoocatalunya

CCOO guanya una altra demanda contra ICAR que obliga l´empresa a reconèixer la seva relació laboral i els drets dels seus treballadors ara a Catalunya

La important tasca del Gabinet Jurídic de CCOO i la persistència de les treballadores i treballadors de l'empresa ICAR han aconseguit que es reconeguin els seus drets. La sentència posa en evidència la necessitat d'una regulació coherent en les subcontractacions i les empreses multiservei i de la necessitat de donar resposta més àgil per part de l'autoritat laboral contra l'abús de les empreses.

La plantilla no significa res per a Douglas

Concentració 12/03 a botiga Carretera de Collblanc, 21 - L'Hospitalet - 11 hores.

A Catalunya queden afectades 25 persones d'entre 4 botigues ( Dues de Barcelona, una de Tarragona y una de Lleida)

8 de Març - Dia internacional de les dones treballadores

dones.igualtat@serveis.ccoo.cat

Quina és la teva consulta? Nosaltres et truquem