Conveni col?lectiu del comerç del metall de Barcelona (2020-2021)

Arribat a un acord pel que fa als redactats, en breu procedirem a la signatura del Conveni

Com ja vam informar anteriorment, el divendres dia 11 de desembre de 2020 va aconseguir un acord per a la signatura del conveni del comerç del metall de Barcelona.

#18F Concentracions a les 12.00h

Mobilitzem-nos. Ara toca!

1. Apujar l’SMI (Salari Mínim Interprofessional) fins al 60 % de la mitjana salarial.
  2. Derogar las reformes laborals, perquè el treball s’ha de fer amb drets.
  3. Derogar la llei de pensions del 2013 per a la suficiència de les pensions públiques.
  4. Negociar els pressupostos de Catalunya per activar l’economia.
  5. Ampliar l’RGC (Renda Garantida de Ciutadania) per evitar la pobresa.

>> Mobilitzem-nos. Ara toca!

Concentracions, el 18 de febrer a les 12.00 hores.

BARCELONA, delegació de Govern, Mallorca 278

GIRONA, subdelegació de Govern, Gran Via cantonada Av 20 de Juny

LLEIDA, subdelegació de Govern, plaça de la Pau, 1

TARRAGONA, subdelegació de Govern, plaça Imperial Tarraco

ELECCIONS al Parlament de Catalunya del dia 14 de febrer de 2021

El Govern prorroga el Pla MECUIDA

Plan MECUIDA prorrogado jornada

El Govern ha anunciat avui la pròrroga del Pla MECUIDA on queden recollides les mesures de conciliació per cobrir les circumstàncies excepcionals originades per la COVID 19.

Consens en el Consell del Diàleg Social de la proposta de mesures presentades pel Govern de la Generalitat

CCOO valora positivament el paquet de mesures presentades pel Govern català que va en la línia de la proposta del sindicat

El dilluns 25 va tenir lloc una reunió del Consell de Diàleg Social de Catalunya, amb l’assistència del vicepresident de la Generalitat, Pere Aragonès, el conseller d’Empresa i Coneixement, Ramón Tremosa, i el conseller de Treball i Afers Socials i Famílies, Chakir El Homrani, juntament  amb els presidents de les patronals i els secretaris generals de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya.

L´hostaleria espanyola s´ha vist afectada per la pandèmia en més de 550.000 llocs de treball

La Indústria Turística Espanyola s'ha vist molt més afectada per la pandèmia de la COVID-19 que els altres sectors de la producció. Després del període 2011-2019, que va suposar vuit anys de rècord continuats de totes les principals variables turístiques; pernoctacions, visitants, ocupacions, rendibilitat i ocupació; l'any 2020 va començar amb una tendència alcista dels dos primers mesos, parant-se en sec quan en el mes de març va arribar el coronavirus, aturant de cop l'activitat turística i l'ocupació a nivell mundial i en major mesura a Espanya per la importància i pes que té la indústria turística a casa nostra.