Negocició col.lectiva

Conveni de la Banca, propostes de CCOO

Aquest dimecres, 8 de maig, s'ha celebrat reunió del Conveni de Banca en la qual CCOO hem exposat les principals propostes i objectius que volem aconseguir en aquesta negociació:

CCOO no signa la purga de la plantilla de CaixaBank

CCOO amb el 40,58% de representació hem mantingut des d'un primer moment que no acceptaríem ni extincions forçoses ni mobilitat geogràfica forçosa.

Permisos laborals davant les eleccions proper 26 de maig

En compareixença al Parlament de la Generalitat en el debat de la Modificació del article 36 de la Llei de comerç, serveis i fires

CCOO demana al Parlament que els horaris dels comerços siguin fins a les 21 hores tot l´any

Luis Jiménez Mesa, secretari general de CCOO Serveis de Catalunya, en compareixença en la comissió parlamentària per demanar la modificació de l’article 36 sobre l’horari comercial per a tot l’any a les 21 hores com a màxim. CCOO constata y considera que la mesura es favorable per a les persones treballadores i pel conjunt del sector així com per avançar amb l’objectiu de la racionalització d’horaris pel conjunt de la societat, com estableix el Pacte per la Reforma Horària.

Negociació del V Conveni d´ITV Catalunya

La patronal planteja retallades

Després de la quarta reunió de la taula negociadora del V Conveni d'ITV de Catalunya celebrada el 29 d'abril de 2019, la patronal continua insistint en la seva voluntat de voler modificar els següents articles:

1 de Maig de 2019. Més drets, més igualtat, més cohesió. Primer les persones

#1deMaig +DRETS +IGUALTAT +COHESIÓ  #PrimerLesPersones

CCOO de Catalunya celebrarà aquest Primer de Maig de 2019 amb el lema "Més drets, més igualtat, més cohesió. Primer les persones" i realitzarà diverses manifestacions a les principals ciutat de Catalunya.

>> Cartell amb totes les MANIFESTACIONS de CCOO de Catalunya

Punt de trobada Manifestació Barcelona: Urquinaona-Pau Clarís/Ronda de Sant Pere

DEFENSEM ELS NOSTRES DRETS:

>> VOLEM EL CONVENI TEXTIL DE TARRAGONA EN ACTIU I DIGNE!

>> NO ERO A CAIXABANK