1 de Maig de 2019. Més drets, més igualtat, més cohesió. Primer les persones

#1deMaig +DRETS +IGUALTAT +COHESIÓ  #PrimerLesPersones

CCOO de Catalunya celebrarà aquest Primer de Maig de 2019 amb el lema "Més drets, més igualtat, més cohesió. Primer les persones" i realitzarà diverses manifestacions a les principals ciutat de Catalunya.

>> Cartell amb totes les MANIFESTACIONS de CCOO de Catalunya

Punt de trobada Manifestació Barcelona: Urquinaona-Pau Clarís/Ronda de Sant Pere

DEFENSEM ELS NOSTRES DRETS:

>> VOLEM EL CONVENI TEXTIL DE TARRAGONA EN ACTIU I DIGNE!

>> NO ERO A CAIXABANK

Dijous 25/04 nova reunió entre direcció i representants de la plantilla

Més de 3.000 empleats i empleades de CaixaBank surten al carrer per mostrar el rebuig absolut a les retallades proposades per la direcció

#NoEROCaixaBank #NoALaPurgaEnCaixaBank

Més de 3.000 empleats i empleades es van manifestar ahir, 24 d’abril, en les diferents direccions territorials del banc i els serveis centrals de Barcelona. D’aquesta manera i amb el lema #NOaLaPurga, la plantilla de CaixaBank va manifestar el seu absolut rebuig a totes les retallades que pretén dur a terme la direcció de l’entitat.

>> Galeria de fotos

CCOO es torna a mobilitzar en rebuig de les mesures forçoses de l'ERO de Caixabank

CCOO NO ERE a Caixabank #IndignAcción

No n'hi ha prou amb retirar les extincions forçoses, és necessari evitar una purga amb la mobilitat forçosa. La plantilla de CaixaBank segueix sota l'amenaça de mobilitats forçoses i canvis de les seves condicions laborals. Per això, tota la plantilla de CaixaBank es mobilitzarà avui, 24 d'abril, per manifestar el seu més absolut rebuig.

Avui hi haurà concentracions a les 17h en els Serveis Centrals de Barcelona i en totes les Direccions territorials:

Barcelona: Avinguda Diagonal, 621-629.
Girona: C/Creu, 31.
Lleida: Pl. la Sal 5-6.
Tarragona: Rambla Nova, 100

Negociació Conveni Col·lectiu Entitats Financeres de Crèdit

LA PATRONAL DE LES EXCUSES

Dijous passat dia 11 d'abril celebrem una nova reunió de la taula negociadora del conveni col·lectiu d'Establiments Financers de Crèdit.

Conveni col.lectiu

Estat de la negociació del conveni de comerç majorista d`alimentació de Catalunya

El passat 14 de gener de 2019 es van iniciar les negociacions del conveni col·lectiu, constituint-se la comissió negociadora i establint un calendari de reunions.

Dia internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball

Info SALUT LABORAL 28 d'abril de 2019