Negociació col.lectiva

Nova prorroga per seguir negociant el registre de jornada

A la reunió d’aquest dimecres, 30 d'octubre, AEB ha proposat prorrogar dues sessions més -el 7 i el 26 de novembre- la negociació sobre el sistema de registre de jornada amb la finalitat d'analitzar més detingudament la resposta que els hem donat a la seva proposta. L’objectiu és avançar i construir un acord amb el major consens possible.

ELECCIONS al Congrés de Diputats i al Senat 10 de novembre de 2019

PERMISOS RETRIBUITS I NO RECUPERABLES DE LES PERSONES TREBALLADORES

CCOO aconsegueix un acord front a l´ERO presentat per l´empresa AMPLIFON-GAES

amplifon gaes ero

En 23 d'octubre va finalitzar amb acord el període de consultes de l'Expedient de Regulació d'Ocupació (ERO) de l'empresa Amplifon-Gaes. Des de la Federació de Serveis de CCOO de Catalunya i des del Gabinet Jurídic de CCOO, fem una valoració positiva de l'acord aconseguit, malgrat que no s'han pogut evitar acomiadaments, ja que s'han reduït les persones afectades i s'han aconseguit les millors condicions possibles per a les persones afectades.

CONVENI OODD CATALUNYA

Els punts clau encara molt poc avançats (classificació professional i increment salarial)

OODD conveni catalunya

Hem estat esperant a tenir un major avanç en els continguts clau (classificació professional i increment salarial) per informar de la situació, però tots dos temes estan encara molt poc avançats, i caldrà veure en quina direcció avancem. Tan aviat es pugui, convocarem una assemblea per abordar la situació en què estem.

CCOO inicia la campanya a l´hostaleria ´El client no sempre té la raó. Per un lloc de treball segur per a les cambreres de pisos´

cambreres de pisos - assetjament sexual - setmana mundial turisme

Emmarcada en la 6a Setmana d'Acció Mundial per les Cambreres de Pisos, la Federació de Serveis de CCOO llança una campanya contra l'assetjament sexual que pateixen les cambreres de pisos per part d'alguns clients durant l'acompliment de la seva activitat laboral en el sector d'hostaleria.

Dijous, 10 d´octubre, faran una manifestació al matí i una concentració per la tarda

Jornada de mobilització contra els ERO del Grup Amplifon

ERO GAES AMPLIFON

Aquest dijous, 10 d’octubre, les treballadores i treballadors de Microson i Amplifon (antic Grup Gaes) faran una nova jornada de mobilització a Barcelona contra els ERO presentats per la multinacional i per la defensa dels seus llocs de treball.

agenda: dijous, 10 d’octubre, de 2019

a les 9.30 hores (manifestació) - Microson - c/Pere IV, 160. BCN