CCOO guanya una altra demanda contra ICAR que obliga l´empresa a reconèixer la seva relació laboral i els drets dels seus treballadors ara a Catalunya

La important tasca del Gabinet Jurídic de CCOO i la persistència de les treballadores i treballadors de l'empresa ICAR han aconseguit que es reconeguin els seus drets. La sentència posa en evidència la necessitat d'una regulació coherent en les subcontractacions i les empreses multiservei i de la necessitat de donar resposta més àgil per part de l'autoritat laboral contra l'abús de les empreses.

La plantilla no significa res per a Douglas

Concentració 12/03 a botiga Carretera de Collblanc, 21 - L'Hospitalet - 11 hores.

A Catalunya queden afectades 25 persones d'entre 4 botigues ( Dues de Barcelona, una de Tarragona y una de Lleida)

8 de Març - Dia internacional de les dones treballadores

dones.igualtat@serveis.ccoo.cat

Quina és la teva consulta? Nosaltres et truquem

¿Cuál es tu consulta? Nosotras te llamamos

>> Gaceta Sindical 8 de Marzo

Com lluita CCOO contra la violència econòmica? - ¿Cómo lucha CCOO contra la violència econòmica?

CCOO lluita contra la violència econòmica. T'uneixes?

CCOO lucha contra la violència econòmica. ¿Te unes?

+ info

En el informe “CCOO se mueve contra la brecha” publicado anualmente por la Federación de Servicios realizamos el balance según los últimos datos aportados por fuentes oficiales, en base a algunos de los factores que influyen en la brecha salarial. https://www.ccoo-servicios.es/mujer/html/51105.html

>> INFORME BRECHA SALARIAL SECTORES DE SERVICIOS.- CCOO SE MUEVE CONTRA LA BRECHA

22 DE FEBRER, DIA PER LA IGUALTAT SALARIAL

CCOO es mou contra la bretxa - CCOO se mueve contra la brecha

Treball i turisme a Barcelona. Les veus de les persones treballadores

JORNADA VIRTUAL organitzada per Alba Sud 25/02/21

Va comptar amb les veus de les persones treballadores amb la participació de @ccoo_serveiscat amb Francisco Palacín (bars i restaurants), Paco Galvan (hotels) @pgalvan13, Amparo Suaza (hotels i per Kellys Unión Barcelona).

Contó con las voces de las personas trabajadoras con la participación de @ccoo_serveiscat con Francisco Palacín (bares y restaurantes), Paco Galvan (hoteles) @ pgalvan13 y Amparo Suaza (hoteles y por Kellys Union Barcelona).

ERO EUREST Catalunya

El 22 de febrer de 2021, a les 21:00 hora, la taula negociadora de l'ERO proposat per l'empresa, s'arriba a un acord, posant fi a la negociació iniciada el 22 de gener.

ERE EUREST Catalunya

El 22 de febrero de 2021, a las 21:00 hora, la mesa negociadora del ERE propuesto por la empresa, se alcanza un Acuerdo, poniendo fin a la negociación iniciada el 22 de enero.