Demà dimecres, 31 de maig, a les 15.30 hores, a la Via Laietana, 47, de Barcelona

CCOO es concentrarà de nou davant la seu de la patronal d'hostaleria de Catalunya per fer avançar les negociacions del conveni

Amb motiu de l'immobilisme de la patronal davant les negociacions del Conveni d'Hostaleria de Catalunya, CCOO de Serveis reprèn les mobilitzacions en el sector i ha convocat una concentració de treballadors i treballadores del sector demà dimecres, 31 de maig, a les 15.30 h (Via Laietana, 47, seu de la patronal).

NOTA DE PREMSA - Major estabilitat laboral

CCOO signa el Conveni Col·lectiu de Contact Center

Avui CCOO, junt a la patronal i altres sindicats presents a la mesa negociadora, ha signat el conveni col·lectiu per les treballadores i treballadors de contact center a nivell estatal, que assegura la major estabilitat laboral de tota la història del sector.

Conveni ITV Catalunya - 2016-2018

CCOO augmenta la seva representació en Acciona Port Aventura

Divendres passat, 19 de maig, es van celebrar les eleccions d'Acciona Port Aventura, on les treballadores i els treballadors dels hotels del resort van tenir l'oportunitat de triar als seus representants.

CCOO, que fins ara comptava amb tres delegades al comitè d'empresa, augmenta la seva representació a quatre. Això no hagués estat possible sense l'excel·lent treball de les nostres delegades en els últims quatre anys.

CCOO irromp a les botigues Bershka de Catalunya

CCOO aconsegueix representació a les botigues Bershka de Catalunya, concretament a la província de Tarragona.
En anteriors processos, a Barcelona i Girona, van caure les candidatures.
En aquesta ocasió, s'ha aconseguit.
Una delegada de Tarragona i una delegada de Reus assumeixen la responsabilitat de representar a les seves companyes i companys.

El dijous 1 de juny a la seu de CCOO a Barcelona

Jornada "Temps i Salut, és possible" amb motiu del Dia Internacional d'Acció per la Salut de les Dones

Davant la proximitat del Dia Internacional d'Acció per la Salut de les Dones (28 de maig), el dijous 1 de juny, la Federació de Serveis de CCOO de Catalunya organitza una jornada "Temps i Salut, és possible" a la sala 42 de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, 4a planta).