La plantilla d'Auding s'ha reduït en un 75 % en els últims quatre anys

CCOO s'oposa a la tercera reducció salarial en l'Enginyeria AudingIntraesa i es reprenen les mobilitzacions

Coincidint amb la manifestació pel Treball Digne, convocada per CCOO entre altres sindicats, un nombrós grup de persones treballadores d'Auding es van manifestar en defensa del lema de la mateixa i de les seves pròpies condicions de treball que són un reflex de la precarietat que sofreixen des de fa anys i que ara es veuen de nou amenaçades per un nou expedient de rebaixa salarial.

El 65% de les plantilles de Contact Center fan la vaga

Els i les treballadores de Contact Center estaven cridats a realitzar ahir 6 d'octubre una vaga de 24 hores per tractar de desbloquejar el seu Conveni Col·lectiu. Per a CCOO Serveis aquesta vaga ha estat un èxit i la patronal hauria de prendre nota del missatge que li estan enviant els seus treballadors i treballadores.

CCOO es mobilitza contra la brutal reducció d'ocupació de 2.900 llocs de treball que planteja el Banc Popular i Banc Pastor

Davant l'anunci del Grup Banc Popular de voler prescindir de 2.900 treballadors i treballadores, un 25 % de la plantilla conjunta dels dos bancs (Banc Popular i Banc Pastor), mitjançant un procés d'Acomiadament Col·lectiu, CCOO ha manifestat el seu rebuig i ha informat que inicia mobilitzacions per fer-hi front.

CCOO Banc Popular participa en la manifestació pel treball digne del dijous 6 d'octubre a Barcelona

Jornada 27 de setembre de 2016

"Les dones de la Federació CCOO Serveis Catalunya generem confiança, generem fortalesa" i ho demostrem

El passat 27 de setembre a la Federació de Serveis vam celebrar la primera jornada per l'empoderament de les dones amb el lema "Les dones de la Federació, generem confiança, generem fortalesa".

A Catalunya estan afectats 500 treballadors que donen servei per a Movistar, Banc de Sabadell, Hewlett Packard entre altres.

CCOO esgotarà qualsevol via que permeti minimitzar les pretensions d?acomiadaments en l'ERO presentat per Extel Contact Center

La Federació de Serveis de CCOO de Catalunya espera que es constitueixi la taula i ens lliuri la documentació pertinent, per poder resoldre el més aviat possible la situació d?incertesa generada per l?empresa amb la presentació de l?ERO (Expedient de Regulació d?Ocupació) amb el que l?empresa pretén eliminar llocs de treball.

Calendari Laboral per a l'any 2017 a Catalunya

Calendari de Festes laborals 2017: DOGC núm. 7135 - 06/06/2016