ENS PLANTEM contra la bretxa salarial, contra els salaris de misèria i contra les violències masclistes a la feina

8 de Març del 2018: CCOO convoca VAGA LABORAL de 2 h per torn de treball

CCOO convoca vaga laboral de 2 hores (2 hores, 1 minut i 36 segons és el temps que una dona ha de treballar més que un home en una jornada laboral per cobrar igual que ell) el 8 de Març del 2018. Amb el lema 'Ens plantem contra la bretxa salarial, contra els salaris de misèria i contra les violències masclistes a la feina', la convocatòria té els següents objectius:

CCOO en Clarel aconsegueix consolidar el 10% de descompte en compra per a la plantilla

El descompte en compra pactat per CCOO l'any 1998 a Barcelona, i que s'ha vingut aplicant des d'aquest any al 85% de la plantilla en totes les províncies d'Espanya, afectades pel Conveni estatal de drogueries, herboristeríes i perfumeries es quedarà en les nostres nòmines i no ho perdrem.

JORNADES secretaria de la dona 6 i 27 de febrer de 2018

"Cos SÍ, cosa NO. Erradiquem la cosificació de les dones en el món del treball"

En la jornada tractarem aquesta problemàtica situant en primer lloc a que ens referim quan parlem de cosificació, aprendre a identificar-la i donar-nos eines per a actuar sindicalment.

Et convoquem a la Jornada que realitzarem per a delegats i delegades de CCOO Serveis de Catalunya:
Comerç i hostaleria el proper 6 de febrer de 2018 - Sala 11 - 1a planta - de 10 a 13 hores.
Sector financer i serveis tècnics 27 de febrer de 2018 - Sala 42 - 4a planta - de 10 a 13 hores.
 >> Díptic de la campanya de la CONC

Dimecres 24 de gener - de 13,30 a 15,30 hores

CCOO es concentra davant Carrefour Tarragona en defensa d'unes condicions de treball dignes

Dimecres, 24 de gener, CCOO ha convocat una concentració, de 13.30 hores a 15.30 hores, a l'entrada principal de Carrefour Tarragona (Autovia de Reus, km 4),  per denunciar que l?empresa vol mantenir l'aplicació de la Modificació Substancial de Condicions de Treball, la qual cosa suposa continuar amb la pèrdua de drets i condicions de treball de la plantilla.

AVÍS URGENT: CCOO Carrefour aplaza la concentración del día 24 al haberse iniciado con la empresa una sólida vía de diálogo que nos permitirá acercar posturas en relación al conflicto del artículo 41.

CONVENI D'HOSTALERIA DE CATALUNYA 2016-2019

CCOO impugna articles del conveni d'hostaleria perquè retalla drets i discrimina al personal amb contracte fix discontinu

El 17 de gener CCOO de Serveis ha impugnat el Conveni d`hostaleria de Catalunya 2016-2019 al registre del Departament de Treball, en concret els articles que fan referència al col·lectiu de treballadors i treballadores amb contracte fix discontinu.

- - - - -

El 17 de enero CCOO de Serveis ha impugnado el Convenio d`hostelería de Catalunya 2016-2019 al registro del Departamento de Trabajo, en concreto los artículos que hacen referencia al colectivo de trabajadores y trabajadoras con contrato fijo discontinuo.

El 7 de febrer al Poliesportiu Marina Besòs, de Sant Adrià de Besòs

Assemblea de delegats i delegades 'A l'ofensiva!'

CCOO Serveis participarà en lAssemblea de delegades i delegats, que preveu l'assistència d'unes dues mil persones de CCOO compromeses sindicalment arreu de Catalunya.
- - - -
CCOO Serveis participará en la Asamblea de delegadas y delegados, que prevee la asistencia de unas dos mil personas de CCOO comprometidas sindicalmente de toda Catalunya.