HOSTALERIA
Turime Turismo Moncloa Pla Plan José María Martínez Chema

El Govern presenta un pla per al turisme amb visió de futur

El pla presentat avui pel Govern per a la reactivació de el sector turístic inclou mesures a curt, mitjà i llarg termini. L'Executiu valora així, no només la urgència d'abordar mesures per minimitzar la crisi, sinó també la necessitat d'implantar mesures per a la sostenibilitat futura del sector. Per CCOO Serveis el Govern encerta amb aquesta línia de treball.

La #COVID19 NO discrimina per feines

El personal de la restauració col·lectiva també som essencial!

Restauració col·lectica Restauración Colectiva Colectividades Colectivitats Personal Essencials Esencial COVID!)

!No despreciéis nuestro trabajo! Desde la cocina, en cada bandeja, hemos sido personal esencial en la lucha contra la crisis de la COVID19.

No menyspreeu la nostra feina!  Des de la cuina, en cada safata, hem estat personal essencial en la lluita contra la crisi de la COVID19.

Tornar al passat o mirar cap al futur?

Teletreball Teletrabajo Igualtat Igualdad Negociació Col·lectiva Negociación Colectiva

Teletreballar no és conciliar; exigeix recursos per a conciliar. Aposta per la Negociació Col·lectiva. #TeletreballarNoÉsConciliar

Apostem per un #teletrabajo que no ens faci recular en igualtat. No ho permetis. #NegociaciónColectiva #NegociacióCollectiva

Per CCOO és prioritari garantir la seguretat i la salut de plantilla i clientela davant l´obertura dels establiments hotelers

covid-19 Free coronavirus hostaleria hostelería desescalada desafección

CCOO i UGT s'han adreçat a les patronals d'hostaleria perquè garanteixin la seguretat i la salut de plantilles i clientela en l'actual escenari d'emergència sanitària. Certificar que en l'establiment s'han implantat les mesures de prevenció adequades és el camí per assegurar que no hi ha riscos per a la salut.

#COVID19 #CORONAVIRUS

Informació sobre el COVID19 - CCOO

#COVID19 #CORONAVIRUS

HAS DE SABER QUE ... DEBES SABER QUE...

Està prohibit realitzar hores extres durant un ERTO

Está prohibido realizar horas extras durante un ERTE

>> Comunicat Està prohibit realitzar hores extres durant un ERTO -pdf català-castellano-

>> Si estàs treballant, tínteressa:

>>Totes les empreses han de prevenir els contagis de la COVID19

>> Guia d’intervenció sindical per preservar la salut en la represa de l'activitat en les empreses

TOTA LA INFORMACIÓ DE CCOO QUE PUGUIS NECESSITAR, la trobaràs recollida en els següents llocs web de CCOO:

>> En defensa de les treballadores i els treballadors davant la crisi sanitària, laboral, social i econòmica

>> Documentació tècnica relacionada amb la crisi del coronavirus

http://www.ccoo.cat .  https://www.ccoo.es/  - .https://www.ccoo-servicios.es/

inici 16/03/20

#COVID19 #precarietat #riders
L’ERTO a Burger King, repercuteix la precarietat
Víctor J. Muñoz (delegat de CCOO Serveis de Burger King) explica a @radiocornella les conseqüències de l’ERTO i el servei essencial (repartidors i manca de seguretat sanitària) davant #COVID19 i com repercuteixen les condicions laborals precàries de l’empresa i les del sector de la “restauració moderna - menjar ràpid” davant el #COVID19 . ”plou sobre mullat... @BurgerKing @ccooburgerking @serviciosccoo @ccoo_bll_apag @ccoocatalunya #precarietat #riders #primersalvarvides.

Està a les teves mans: en el comerç, compleix amb la teva responsabilitat

Desecalada covid19 nova normalitat nueva normalidad Està en tus manos Està a les teves mans

L'acció responsable de cada persona és el que fa forta la societat per enfrontar-se a un repte de la magnitud de la pandèmia que estem vivint.

- - - - - -

Está en tus manos: en el comercio, cumple con tu responsabilidad

La acción responsable de cada persona es lo que hace fuerte a la sociedad para enfrentarse a un reto de la magnitud de la pandemia que estamos viviendo.