Arxivat a Comunicats, Ocupacio

COMFIA-CCOO inicia mobilitzacions a Banc Sabadell per exigir la readmissió del company Josep Maria

Davant la política irresponsable d'acomiadaments que realitza el Grup Banc Sabadell des de les últimes adquisicions d'altres entitats, COMFIA-CCOO està mobilitzant-se per aturar aquesta mala pràctica. El Banc Sabadell ha arribat a l'extrem d'acomiadar a un treballador, en Josep Maria, al·legant errors comunicatius davant una evident baixa laboral per malaltia, per la qual cosa COMFIA-CCOO exigeix la seva immediata readmissió.


Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) ,


pdf print pmail

Banc Sabadell, una vegada integrada la plantilla de BMN de Catalunya i Aragó, i després de signar un acord en el qual s'evitava l'aplicació d'un ERTO per 1.420 persones, està duent a terme una sèrie d'acomiadaments continuats en el temps que, en alguns casos no s'ajusten a la legalitat vigent.

L'últim cas que evidencia aquesta irresponsabilitat ha estat la d'un treballador que trobant-se de baixa laboral ha estat acomiadat per la direcció de Banc Sabadell al•legant absència de treball injustificada davant una evident baixa laboral per malaltia de caràcter urgent, tot i que eren coneixedors que forma part del percentatge que marca la legislació de contractació mínima de treballadors amb alguna discapacitat/minusvalidesa declarada (2 %). COMFIA-CCOO vol manifestar que “els arguments utilitzats per l'empresa no només estan fora de qualsevol raonament responsable i socialment acceptat, si no que mostren la nefasta política social d'una entitat que dedica grans esforços en la comunicació de la seva responsabilitat social, però menysprea a la seva plantilla i, en conseqüència, a la clientela a la qual es vol donar servei.”

COMFIA-CCOO exigeix la readmissió del company acomiadat i que l'entitat aturi la política d'aquesta pràctica que “només comporta al conjunt de la plantilla por i inseguretat. Només així el Banc Sabadell tornarà a ser un banc respectuós amb les persones.”

Les mobilitzacions que es duran a terme seran el dijous 5 de desembre en diferents oficines de Barcelona, acabant en una concentració a l'edifici "Torre Sabadell" de Barcelona (Av. Diagonal 407) a les 13:00 h, on s'atendrà als mitjans de comunicació.

Concentracions convocades pel 5 de desembre:

- 9:30 h oficina Banc Sabadell carrer Manso, 47 de Barcelona
- 10:30 h oficina Banc Sabadell Rambla Catalunya, 115 (cantonada carrer Rosselló)
- 13:00 h oficina "Torre Diagonal " Avinguda Diagonal, 407, (cantonada carrer Balmes)COMFIA-CCOO Banc Sabadell

Concentracions convocades pel 5 de desembre:

- 9:30 h oficina Banc Sabadell carrer Manso, 47 de Barcelona
- 10:30 h oficina Banc Sabadell Rambla Catalunya, 115 (cantonada carrer Rosselló)
- 13:00 h oficina "Torre Diagonal " Avinguda Diagonal, 407, (cantonada carrer Balmes)

Artículos más leídos hoy

Informa't

Sindicat, és Comissions Obreres en el sector del comerç, financer, administratiu, de les TIC, Hostaleria, Telemàrqueting, Oficines, Turisme ...Llegir més


Segeuix-nos en Telegram

On estem


OFICINAS CENTRALES
C/ Albasanz, 3 1º Planta
28037 Madrid
Tel: 91 540 92 82
Asesoría Madrid 91 536 51 63-64 / 91 536 51 42
Otras Comunidades
Fax: 91 559 71 96