Arxivat a Comunicats

Negociació del Conveni
Constituïda la taula negociadora del Conveni General d'Assegurances i Mútues
Aquest matí s'ha constituit formalment a Madrid, la Taula de Negociació del Conveni General d'Assegurances i Mútues d'Accidents de Treball per a l'any 2004.
La Taula la constitueixen, d'una banda UNESPA, *ASECORE i AMAT en representació de la patronal, i per una altra els sindicats CC.OO., UGT, ELA, LAB i CIG en representació dels treballadors.
La composició de la representació sindical, d'acord amb els resultats de les Eleccions Sindicals, és la següent:
- 7 membres de CC.OO. amb el 57% de representativitat,
- 5 membres d'UGT amb el 37,47% de representativitat,
- 1 membre de ELA amb el 3,61% de representativitat,
- 1 membre de LAB amb el 1,29% de representativitat i
- 1 membre de CIG amb el 0,62% de representativitat.
Els objectius principals de CC.OO. en aquesta negociació que ara s'inicia són el manteniment i millora del poder adquisitiu dels salaris, la reducció de jornada per a avançar cap a les 35 hores setmanals, una major concreció en l'estructura professional amb definició dels nivells retributius i seguir avançant en la consecució de mesures d'acció positiva en els temes d'igualtat d'oportunitats.
CC.OO. mantindrà contactes amb la resta de centrals sindicals en la línia de consensuar propostes a la taula de negociació.
La propera reunió de la Taula de Negociació està prevista per al pròxim dia 10 de març.
Modelo de carta de Baja Voluntaria en la empresa
Se publica en el BOE el XVIII Convenio de Consultoría y comienza, con ello, a ser de aplicación
ALCAMPO comunica un despido colectivo
Del 6,5% será la subida salarial en Mercadona para 2022
El derecho a la 'desconexión'
VIII Convenio colectivo estatal para las empresas de Gestión y Mediación Inmobiliaria