Després de Lleida (Rambla Ferran) i Barcelona (Ps. de Gràcia), en aquesta ocasió vam triar lOficina de Terrassa (Portal de Sant Roc) per informar a la clientela que les llargues esperes, els errors operatius, les avaries del caixer automàtic, les dificultats per accedir a Banca per Internet, etc., no son responsabilitat dels treballadors i treballadores, que ben al contrari intentem suplir aquestes deficiències amb esforç, dedicació i molt sovint prolongant la nostra jornada laboral.
A les assemblees realitzades a Terrassa, als centres de treball de Portal de Sant Roc i Sant Pere, així com a les visites informatives realitzades a les oficines dependents dambdues CBCS, hem constatat novament la bona acollida de la nostra iniciativa per part de les plantilles corresponents, així com la comprensió dels clients als que ens hem adreçat.
Vam proposar a RRHH un seguit de mesures per minimitzar lefecte que aquesta situació provoca sobre les condicions laborals de la plantilla, però fins ara no hem merescut cap resposta, malgrat ser alternatives factibles, de fàcil implantació i sense cost econòmic. La nostra resposta a aquesta falta de resposta, serà seguir denunciant la situació per les diferents comarques de Catalunya. Ben aviat en realitzarem una molt a prop teu.
Seguim treballant, seguirem informant.
4 de novembre de 2011