Anys 2004-2007 (Publicat al BOE 22-11-04)

Conveni Col·lectiu Oficines y Despatxos Catalunya 2004-2007

HI HA NOU CONVENI 2008-2011
El present conveni és d'aplicació als treballadors que desenvolupin les relacions de treball en les empreses l'activitat principal de les quals sigui la d'oficines i despatxos i serveis de tipus administratiu en general, i no tinguin conveni d'aplicació propi.

Per a Catalunya 2004-2005

IV Conveni Col·lectiu Autonòmic de Catalunya d'Empreses de Treball Temporal

El present Conveni Col·lectiu regula les relacions de treball entre les Empreses de Treball Temporal i el seu personal depenent, en l’àmbit de Catalunya, tant si executa les seves funcions de forma directa a l’empresa de treball temporal com si els presta a una empresa usuària.

Conveni Col·lectiu de Banca 2003 2004

El present Conveni Col·lectiu regula i serà d'aplicació obligatòria a les relacions laborals entre les Empreses bancàries i el personal amb vinculació laboral efectiva en les mateixes en 1.1.2003 o que ingressi amb posterioritat.

Anys 2000 - 2003

Conveni Col·lectiu d'Oficines i Despatxos de Catalunya

(No Vigente, signat nou Conveni )

1999-2002

Conveni Col·lectiu Banca

El present Conveni Col·lectiu regula i serà d'aplicació obligatòria a les relacions laborals entre les Empreses bancàries, les Càmeres de Compensació Bancària i quantes empreses usin la denominació de Banc sent la seva activitat la d'empresa bancària, i el personal amb vinculació laboral efectiva en les mateixes en 1.1.99 o que ingressi amb posterioritat.