L'AUDIÈNCIA NACIONAL DÓNA LA RAÓ A CCOO
HAN DE COMPUTAR-SE, A L'EFECTE DE PROMOCIÓ, TOTS ELS PERÍODES AMB CONTRACTE TEMPORAL
Participar en els beneficis dels bancs, un dret
08 03 07 Cap política comercial tindrà l´èxit sense l´aplicació activa i la professionalitat dels encarregats de desenvolupar-la i per aquest motiu, els treballadors i les treballadores de banca tenim el dret a participar dels excel·lents beneficis que han tingut les nostres empreses. (PDF:Cast.)
Mobilitzacions a Steria Ibèrica, SAU (Sabadell)
07 03 07 Concentració el dia 7 de març de 2007 davant del centre de treball de Steria Sabadell (Pare Rodes 26- Llac Center) a les 14:30 durant deu minuts. (Foto)
CONVOCADAS LAS OPOSICIONES CAJASOL
Proceso Selección Cajasol (IV)
En el día de ayer se Acordaron las Bases del Proceso. Te informamos de los aspectos más destacados.
Sol·licitat l´inici de negociacions
26 01 07 Volem un conveni ric en continguts, amb millores significatives en les retribucions, en el desenvolupament sostenible i en la carrera professional, en la lliurança dels dissabtes sense ampliar els horaris i en l´actualització de les millores socials. (PDF:Cast.)











