LEmpresa va reconèixer davant la inspectora que en pantalles
tradicionals (que son les que tenim ara mateix la majoria) algunes
transaccions o aplicacions, provoquen un tamany dels caràcters
efectivament molt petit, i que per tant, està disposada a corregir
aquest defecte i augmentar la grandària en totes aquelles
transaccions que nosaltres li assenyalem com inadequades.
No dubtant de la bona voluntat del BBVA, hem demanat, però, que la inspectora marqui un termini concret per comprovar que aquesta declaració dintencions es concreta en fets. Sha acceptat la nostra proposta i la data fixada per tal de que el Banc hagi modificat totes les aplicacions que considerem presenten dificultats manifestes de visió, es la del proper 6 de Juliol. Aquestes dificultats, a més, recordem, no venen determinades tan sols pel reduït tamany de les fonts, sinó que també hi intervenen altres factors com el contrast, la falta de uniformitat del tipus de lletra, etc...
Necessitem, doncs, la col·laboració de tota la plantilla per tal de que, el més aviat possible, podem facilitar a lEmpresa la relació daquelles pantalles que ofereixen més problemes a lhora de treballar. Et preguem que si ja ets usuari del sistema NACAR, ens complimentis el petit qüestionari que et proposem tot seguit i ens el facis arribar, tan aviat com puguis, a ladreça indicada en el mateix, o be a ladreça de correu electrònic de la Secció Sindical que apareix al peu de la circular.
(1) Caixa, Gestor Comercial, Director, etc.
(2) Número de transacció o nom de laplicació que presenta dificultats
(3) Breu descripció de les deficiències observades (lletres molt petites, lentitud de resposta, contrastes inconvenients, etc..)
20 de Maig de 2004
Veure en format pdf (93 kb)
No dubtant de la bona voluntat del BBVA, hem demanat, però, que la inspectora marqui un termini concret per comprovar que aquesta declaració dintencions es concreta en fets. Sha acceptat la nostra proposta i la data fixada per tal de que el Banc hagi modificat totes les aplicacions que considerem presenten dificultats manifestes de visió, es la del proper 6 de Juliol. Aquestes dificultats, a més, recordem, no venen determinades tan sols pel reduït tamany de les fonts, sinó que també hi intervenen altres factors com el contrast, la falta de uniformitat del tipus de lletra, etc...
Necessitem, doncs, la col·laboració de tota la plantilla per tal de que, el més aviat possible, podem facilitar a lEmpresa la relació daquelles pantalles que ofereixen més problemes a lhora de treballar. Et preguem que si ja ets usuari del sistema NACAR, ens complimentis el petit qüestionari que et proposem tot seguit i ens el facis arribar, tan aviat com puguis, a ladreça indicada en el mateix, o be a ladreça de correu electrònic de la Secció Sindical que apareix al peu de la circular.
FUNCIÓ (1)
|
TRANSACCIÓ O APLICACIÓ (2)
|
DEFECTES OBERVATS (3)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enviar a: BBVA - OF. 4532 a l'atenció de Francisco Parrilla
|
(1) Caixa, Gestor Comercial, Director, etc.
(2) Número de transacció o nom de laplicació que presenta dificultats
(3) Breu descripció de les deficiències observades (lletres molt petites, lentitud de resposta, contrastes inconvenients, etc..)
20 de Maig de 2004
Veure en format pdf (93 kb)