Integración de Unnim - BBVA Estatal

Les famílies d'Unnim al carrer el 10 d'octubre

Protesta conjunta convocada pels sindicats d’Unnim. Demanem a les empleades i als empleats de BBVA la seva participació en l’acció “Les famílies d’Unnim al carrer” que es farà el dia 10 a Sabadell, Terrassa i Manlleu.

LES FAMÍLIES D’ UNNIM AL CARRER

Què

Els sindicats convoquem des d'ara a tota la plantilla i les seves famílies a una protesta pública fora de l'horari laboral sota el lema "Les famílies d'Unnim al carrer".

Quan i on?

Les mobilitzacions es faran a les 18 h del proper dimecres 10/10 en les següents ciutats i ubicacions:

·        Sabadell. Plaça Sant Roc

·        Terrassa. Plaça Vella

·        Manlleu. Plaça Fra Bernadí, 24-25

·        Madrid. Paseo de Recoletos, 10.

L'estona que preveiem destinar a aquestes protestes és d'1 h.

Per què

Estem convençuts que la mobilització generalitzada de la plantilla d'Unnim i les seves famílies és la palanca que pot fer moure de lloc el BBVA i incorporar en el procés negociador mesures voluntàries i no traumàtiques, preferentment per la via de les prejubilacions a la plantilla d'Unnim i BBVA.

"Les famílies d'Unnim al carrer" ens permetrà fer visible el nostre problema a clients i societat. No hem de defugir el conflicte, ja que accions com aquesta permeten posar els fonaments per trobar un acord entre iguals. Si no aconseguim igualar-nos en el procés negociador a través de la nostra força com a col•lectiu, no podrem projectar un futur laboral just i viable.

Com

Per tal d'assegurar l'èxit de les concentracions i la facilitat d'accés s'han ajustat a 4 (les properes al territori històric i a Madrid) i agendat a un horari que permeti recollir fills a l'escola i portar-los a la concentració. Està en joc el futur no només de 1.200 empleats, sinó també el de les seves famílies, és per això que us animem que vingueu acompanyats de pares, mares, fills, filles, avis, àvies, amics... de tots depèn el futur de la negociació.

A les concentracions cal que porteu eines per fer soroll (xiulets, botzines, cassoles...), prepararem pancartes i distribuirem lemes sense cap marca sindical. El protagonisme és i ha de ser de la plantilla i les seves famílies. Fem d'aquesta trobada un acte reivindicatiu, però també participatiu i familiar.

El proper 10/10 les famílies d'Unnim direm ben alt que
res està decidit i que sí està a les nostres mans
canviar el curs dels esdeveniments
.