Integraci贸 d'Unnim - BBVA Catalunya

Novetats de la integraci贸 (I)

Calendari i moviments previstos, Formaci贸 DUO, Horari Comercial i Ascensos per Capacitaci贸. El dia 30 d聮abril, la Secci贸 Sindical de CCOO a BBVA-Catalunya, ens hem reunit amb els Srs. Lajusticia i Penades, responsables de RRHH a Catalunya, per fer la presentaci贸 de la nova comissi贸 executiva sorgida de la fusi贸 de les Seccions Sindicals de CCOO d聮Unnim i BBVA, i per a tractar diversos temes relatius a la integraci贸 dels dos Bancs.

pmail

Un cop aprovada la integraci贸 societ脿ria el mes de mar莽, el 25 d'abril s'ha fet la integraci贸 de xarxes comercials sota una sola estructura jer脿rquica, comunicada a la plantilla mitjan莽at e-mail del D.T. Sr. Xavier Queralt, finalment el 27 de maig es materialitzar脿 la integraci贸 en una mateixa marca i plataforma inform脿tica.

El canvi tecnol貌gic i la unificaci贸 de marca es far脿 el cap de setmana del 24 al 26 de maig, de forma que el 27 de maig totes les oficines obriran com a BBVA  i amb les mateixes aplicacions i processos inform脿tics.

La previsi贸 茅s que les oficines d聮Unnim no obrin al p煤blic el divendres 24. Durant el cap de setmana alguna persona de cada oficina (probablement el director), haur脿 d聮estar disponible per si calgu茅s fer acte de pres猫ncia a l聮oficina. Aquesta disponibilitat i pres猫ncia tindr脿 les compensacions establertes al Conveni.

La integraci贸 d聮oficines comportar脿 moviments de plantilla, encara que ens comuniquen que es faran els m铆nims possibles, perqu猫 la intenci贸 茅s que els clients trobin el m脿xim de cares conegudes a cada oficina. Algunes persones ja es mobilitzaran abans del dia 27, malgrat el Banc sap que no podran treballar al nou dest铆 perqu猫 no tenen poders ni usuari dins del sistema inform脿tic (en cap cas es pot treballar amb un codi d'usuari que no sigui el propi). La intenci贸 茅s que el dia 27, data efectiva del canvi de funcions, tothom estigui ja ubicat al seu dest铆. La creaci贸 de nous CBC tamb茅 comporta prop de 60 nous RGA aix铆 com d聮alguns TGA.

Aquests moviments no estan vinculats amb l聮ERO i per tant no corresponen a l聮assignaci贸 definitiva de pla莽a i estan limitats a 25Km. tal i com estableix el Conveni. Les ofertes de vacants a cobrir vinculades a l聮ERO que es publiquin despr茅s del 27 de maig, estaran obertes a tota la plantilla de BBVA, mantenint la prioritat en l聮assignaci贸 de places a les persones que estan a l'ERO i que complint els requisits sol路licitats tinguin una major antiguitat.

FORMACI脫 DUO

La fase I ja est脿 tancada. Ha consistit en formaci贸 e-learning, en que han participat el 96 % dels empleats i empleades d聮Unnim, i sessions presencials amb voluntaris de BBVA que han explicat a gent d聮Unnim ( aprox. 2.200 assistents ) l'operativa del banc.

A la fase II, (6 al 24 maig) cada empleat o empleada d聮Unnim anir脿 durant 1 setmana a una oficina de BBVA, on tindr脿 un tutor amb la seva mateixa funci贸, a aprendre l'operativa amb el suport d聮una Guia Operativa que cont茅 un check list o punts de temes importants a con猫ixer.

Hi ha el comprom铆s de substituir a aquests empleats a la seva oficina d聮origen mitjan莽ant un empleat eventual.

A la fase III, a partir del 27 de maig, a cada una de les oficines provinents d聮Unnim anir脿 un empleat de BBVA durant 2 setmanes, per donar suport i resoldre dubtes, etc. Tamb茅 es cobriran els empleats de BBVA a les seves oficines amb eventuals. Es calcula un moviment d麓unes 400 persones.

Tamb茅 des del Departament d聮Innovaci贸 i Tecnologia es crear脿 un Centre de Comandament, a Madrid, que far脿 un seguiment de tot el proc茅s a nivell inform脿tic.

Tant a la fase II com a la III, si cal un despla莽ament addicional per fer aquesta formaci贸 es compensar脿 les despeses originades.

HORARI COMERCIAL

L聮horari comercial de tota la xarxa ser脿 l聮actual del BBVA, de 8:30 a 14:15, com no podria ser d聮una altre manera al tractar-se d聮una sola xarxa, una sola marca.

ASCENSOS PER CAPACITACI脫

La possibilitat de presentar-se a ex脿mens de promoci贸 fins el nivell VIII s聮aplicar脿 a tota la plantilla, un cop integrada la provinent d聮Unnim. Probablement la inscripci贸 haur脿 de fer-se durant el mes de Juny.

En el proper comunicat us informarem de m茅s temes tractats en aquesta reuni贸 amb RRHH, tals com les prejubilacions o els incentius.

Seguim treballant, seguirem informant

Maig 2013