Bankia, este SÍ es el camino

Damos la enhorabuena a Bankia por admitir las ideas y propuestas que CCOO lleva reivindicando reiteradamente su puesta en práctica.


1º de Mayo: Primero las personas

CCOO reclama a la clase política que no olviden que los derechos sociales que recoge la Constitución no deben ser papel mojado


Varis - BBVA Estatal

InfoCCOO

Informació sobre Acord Contigo, Readmissió per un acomiadament nul, Pla d'Igualtat i Registre de Jornada


Primero de Mayo: Primero las Personas

Cartel primero de mayo

En este 1º de Mayo, Día Internacional del Trabajo, CCOO llama a la movilización de los trabajadores y trabajadoras para convertir este día en una jornada de reivindicación social y de defensa de los derechos laborales, para luchar contra la precariedad y las desigualdades instaladas en nuestra sociedad, en favor del empleo de calidad, y para decir al gobierno que salga de las urnas que se aborde con urgencia la agenda social.


[...]


Salari

Abonament variable RAE

Entendre la nòmina et farà servei


CCOO a Qualytel porta en vaga indefinida en defensa dels drets laborals des del passat 24 d´abril en el servei del 010

CCOO, juntament amb els altres sindicats del comitè de vaga a Qualytel, va convocar i està realitzant vaga indefinida, amb més del 90 % de la plantilla, des del passat dimecres 24 d'abril per la manca d’un acord amb la direcció de l’empresa davant les conseqüències laborals per la pèrdua del servei telefònic 010 de l'Ajuntament de Barcelona.


29/04/2019

2ª reunión Plan de Prejubilaciones

El viernes pasado tuvo lugar la segunda reunión de seguimiento del Plan de Prejubilaciones.

 

La empresa nos ha trasladado que han recibido 68 peticiones de adscripción voluntarias al Plan y nos ha confirmado que van a proponer la adscripción a otras 32 personas, lo que hace un total de 100 personas.


Destacades

JUNTA GENERAL D\'ACCIONISTES 2026

CCOO

 

JUNTA GENERAL D'ACCIONISTES 2026


8 de juny : Acord en l'ERO de BBVA

Gràcies a la participació i implicació activa de la Plantilla, hem aconseguit un acord que rebaixa l'afectació per sota de 3.000 persones, que prioritza la voluntarietat i sense clàusula d'equilibri generacional.


Conveni Col.lectiu de Banca

En data, 29 de gener, s'ha signat el XXIV Conveni Col.lectiu de Banca


Establiments Concertats 2018

S'ha publicat el llibre 2018, amb els establiments concertats per a l'adquisició d'articles amb descompte per a treballadores i treballadors de BBVA a la província de Barcelona, pertanyents al Economat Laboral de Banca


Salut Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Conoce tus derechos, trabaja de manera segura

Transparència CCOO

Portal Transparència Serveis CCOO: Els comptes, documents, Estatuts, decisions...


Algunes Icones extretes de Freepik (www.flaticon.com) llicència de CC 3.0 BY