Qué debes saber si tu empresa aplica un ERTE por causa de fuerza mayor

¿Qué es un ERTE por causa de fuerza mayor?

Es un expediente de regulación de empleo que supone la suspensión temporal del contrato de trabajo en unas condiciones especiales.

Primer èxit sindical contra la Reforma Laboral

Es derroga l´acomiadament per emmalaltir

>> GACETA SINDICAL 416 - 18/02/2020

El 18 de febrer es derroga l'article 52 d) de l'Estatut del Treballadors que possibilitava l'acomiadar per baixes justificades. CCOO valorem aquest pas com un Primer èxit sindical contra la Reforma laboral del 2012. Seguim!

El 18 de febrero se deroga el artículo 52 d) del Estatuto de los Trabajadores que posibilitava el despido por bajas justificadas. CCOO valoramos este paso como un Primer exito sindical contra la Reforma laboral del 2012. ¡Seguimos!

La precipitació dels acomiadaments per emmalaltir es deu a una propera derogació del polèmic article pel nou govern espanyol

CCOO denuncia que MST Holding està executant acomiadaments per agafar la baixa mèdica

La direcció de MST Holding, empreses de telecomunicacions i de serveis d’atenció al client amb una plantilla de 400 persones, està executant un degoteig de deu acomiadaments des de desembre passat, coincidint que estaven de baixa mèdica o bé tornaven d’ella. L’empresa ha justificat aquests acomiadaments amb motius diversos, per la qual cosa CCOO denuncia aquesta disfressa i espera la seva nul·litat a través de les demandes individuals presentades en el jutjat.

Concentració davant MST Holding:
Carrer del Comte d'Urgell, 240 a Barcelona - Dijous 6 de febrer de 2020 a les 14 hores

SALUD LABORAL

El absentismo no es el problema, sino las prolongaciones ilegales de jornada y la sobrecarga de trabajo

Desde la Federación de Servicios de CCOO manifestamos nuestra profunda discrepancia con la sentencia del Tribunal Constitucional que viene a avalar el despido objetivo por faltas de asistencia al trabajo, o conocido como “despido por absentismo”, recogido en el art.52.d) del Estatuto de los Trabajadores, a una teleoperadora que sufría hernia discal.

Dia internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball

Info SALUT LABORAL 28 d'abril de 2019

Info SALUT LABORAL 03/19

Informació d'interès sindical:

• Toxicitat Tickets compra: orientacions per a l?actuació sindical
  • Psicosocials: Pautes per l?acció sindical
  • Contingències comuns: supressió del règim col·laboració de les Empreses en la gestió del de la Seguretat Social
  • Se suspèn el Bonus per baixa sinistralitat en les empreses, fins a la seva revisió en 2019.
  • CAMPANYES CCOO: Reconeixement MALALTIES PROFESSIONALS en les cambreres de pisos Els teus DRETS, la millor MEDICINA - Tus DERECHOS, la mejor MEDICINA Campanya CONSUM DE FÀRMACS en cambreres de pis per pal·liar el dolor