Dimecres 24 de febrer de 17:30 a 18:30 davant la seu de Caixabank a l'Av. Diagonal, 621-629

Per un conveni col·lectiu de caixes JUST!

Estimat company, estimada companya,

Com ja sabràs, la negociació del conveni col·lectiu de caixes, que regula les nostres condicions de treball (salari, jornada, promoció, etc.), es troba en un punt de total estancament. La patronal pretén, amb una plataforma més pròpia de l'època feudal que de l'actualitat, aprofitar les successives reformes laborals que s'han anat succeint en els darrers anys per reduir i fer desaparèixer unes condicions i drets laborals conquerits durant dècades.

Amb tu! CCOO Serveis guanyem les eleccions sindicals i ens situem com a primera força a Catalunya

Tu ho has fet possible!

Les persones treballadores ens legitimem amb el vot. Més de 68.000 persones ens han donat la seva confiança i reconeixement al escollir 4.797 representants per aquests propers 4 anys. Prop de 3.000 processos electorals, han fet possible que més de 240.000 treballadors i treballadores dels sectors: financer, administratiu, tècnic, comerç i hostaleria hagin decidit el futur laboral amb el seu vot i han escollit a CCOO com el sindicat que millor les representa.

Es realitzarà els dies 8, 9 i 10 de febrer a Barcelona

Seminari "La negociació transnacional en multinacionals" adreçat als representants de CCOO Serveis en els comitès d'empresa europeus

La Secretaria d'Internacional de la CONC ha organitzant, conjuntament amb la federació de CCOO Serveis, un seminari adreçat a membres de comitè d'empresa europeu dels sectors de comerç, hostaleria, sector financer, serveis administratius i serveis tècnics, que sota el títol "La negociació transnacional en multinacionals" tindrà lloc els propers 8, 9 i 10 de febrer a Barcelona.

CCOO es mobilitza per desbloquejar el Conveni de les caixes d'estalvi

Juntament amb altres sindicats, CCOO convoca per a demà divendres, 29 de gener, a les 10.00 h, una concentració davant de la seu de CaixaBank a Barcelona (Av. Diagonal, 621), per exigir el desbloqueig les negociacions del Conveni de les antigues caixes d'estalvi.

ESTALVI: exigim un conveni just i sense retallades! - AHORRO: ¡exigimos un convenio justo y sin recortes!

Concentració davant CaixaBank
Proper divendres 29 de gener  a les 10 h
Av. Diagonal, 621-629 (Barcelona)

El 3 de març del 2016

Conferència de Dones i Homes: feminitzant el sindicat

El Consell Nacional de CCOO de Catalunya va aprovar el dia 10 de desembre del 2015 la convocatòria d'una conferència de dones i homes de CCOO que se celebrarà el 3 de març del 2016 coincidint amb la celebració del 25è aniversari de la 1a Conferència d'Homes i Dones del sindicat. Amb el lema "Feminitzant el sindicat", CCOO vol obrir un debat sobre tres eixos: acció i prioritats sindicals en clau de gènere; conciliació, i presència de les dones al sindicat i al centre de treball.