Dilluns, 29 de juny, a les 12 hores davant la Sucursal del BBVA del Passeig de Gràcia de BCN

Mobilitzacions contra la reestructuració de CatalunyaCaixa

CCOO i la resta de sindicats que integren la Representació legal dels treballadors a CatalunyaCaixa, davant la rigidesa de les propostes efectuades pel BBVA en les actuals negociacions per la reestructuració de CatalunyaCaixa, han decidit emprendre un calendari de mobilitzacions, la primera de les quals tindrà lloc el proper dilluns 29 de juny a les 12.00 h. amb una concentració davant la sucursal del BBVA del Passeig de Gràcia.

Calendari Laboral per a l'any 2016 a Catalunya

Calendari de Festes laborals 2016: DOGC núm. 6888 - 09/06/2015

Calendari de festes Locals 2016: DOGC - núm. 7013 - 07/12/15
Calendario Fiestas laborales 2016 - BOE -ANEXO-

Negociació col.lectivo

CCOO ENS MOBILITZEM PEL CONVENI

Avui dia 27 de maig, CCOO juntament amb d'altres sindicats, ens hem concentrat a l'entrada de la reunió de la Mesa de Conveni per reivindicar que s'abordin les solucions que necessiten les plantilles del sector.

Negociació a CaixaBank

CCOO diu no a les retallades, a la mobilitat geogràfica i a un ERO forçós a Caixabank

La Direcció de CaixaBank ha plantejat en la seva reunió d'avui, 18 de maig, una negociació que pretén pivotar sobre tres eixos: La reducció de costos, la reducció de plantilla mitjançant un ERO que afectaria a 750 persones, i la mobilitat geogràfica.

Mobilització

Mesura inoportuna per part de Bankia

CCOO es mobilitza a Bankia contra la imposició de la jornada partida

Nota Informativa

CCOO DE CATALUNYABANC RECLAMA UN PROCÉS D'INTEGRACIÓ NEGOCIAT, AMB MESURES NO TRAUMÀTIQUES BASADES EN LA VOLUNTARIETAT

Davant les informacions que els gestors han fet publiques avui, relatives a la integració de CatalunyaBanc al grup BBVA.