Negociació col.lectiva BANCA

L'AEB FA IMPOSSIBLE EL CONVENI

L'1 d'Abril serem víctimes d'una situació inèdita: no hi haurà Conveni de Banca. Ens quedem sense la base sòlida dels nostres drets, els nostres salaris, les nostres condicions laborals.

Píldoras diarias RSE/ISR. Hoy destacamos:

Campaña Activismo accionarial CCOO IBEX35. El Fondo Noruego

Fondo Noruego

El Comité del Capital de los Trabajadores (CWC) Si te interesa la Inversión Socialmente Responsable, sigue el apartado ISR de nuestro blog. Hoy en nuestro info: informes de CCOO para las Juntas de Accionistas del IBEX35 (Campaña 2016). Sigue leyendo:

8 de Març, Dia Internacional de les Dones

CCOO Serveis Catalunya reparteix 16.000 clavells com a reconeixement de les lluites de les dones

VIDEO 8 de Març - Un dia sindical molt intens!
GALERIA FOTOGRÀFICA de Facebook >> Facebook directament

8 de Març, Dia internacional de les dones

PROU desigualtats, bretxes i pobresa

MANIFESTACIÓ unitària del 8 de Març

Hora de trobada de CCOO: 19 h - Lloc: plaça de la Universitat, de Barcelona

>> GALERIA FOTOGRÀFICA FACEBOOK repartiment 16.000 clavells

Dimecres 24 de febrer de 17:30 a 18:30 davant la seu de Caixabank a l'Av. Diagonal, 621-629

Per un conveni col·lectiu de caixes JUST!

Estimat company, estimada companya,

Com ja sabràs, la negociació del conveni col·lectiu de caixes, que regula les nostres condicions de treball (salari, jornada, promoció, etc.), es troba en un punt de total estancament. La patronal pretén, amb una plataforma més pròpia de l'època feudal que de l'actualitat, aprofitar les successives reformes laborals que s'han anat succeint en els darrers anys per reduir i fer desaparèixer unes condicions i drets laborals conquerits durant dècades.

Amb tu! CCOO Serveis guanyem les eleccions sindicals i ens situem com a primera força a Catalunya

Tu ho has fet possible!

Les persones treballadores ens legitimem amb el vot. Més de 68.000 persones ens han donat la seva confiança i reconeixement al escollir 4.797 representants per aquests propers 4 anys. Prop de 3.000 processos electorals, han fet possible que més de 240.000 treballadors i treballadores dels sectors: financer, administratiu, tècnic, comerç i hostaleria hagin decidit el futur laboral amb el seu vot i han escollit a CCOO com el sindicat que millor les representa.