Més d?un 80% de seguiment

Èxit de la vaga de la plantilla de CatalunyaCaixa

La jornada de vaga convocada avui dimecres, 29 de juliol, per CCOO i la resta de sindicats que integren la Representació Legal dels Treballadors de CatalunyaCaixa, ha estat un èxit rotund, amb un seguiment de més del 80% a oficines i serveis centrals.

#NOeroCX #CXenLluita

Vaga i manifestació de la plantilla de CatalunyaCaixa

Davant l?inmovilisme de BBVA, que segueix mantenint la pretensió d?executar un ERO que afectaria a 1.901 persones a CatalunyaCaixa, amb condicions inferiors a la d?altres processos similars, CCOO i la resta dels sindicats que integren la Representació Legal dels Treballadors a l?entitat han convocat vaga general a tots els centres de treball de CatalunyaCaixa.

Dimecres, 29 de juliol, i també es farà una manifestació a Barcelona a les 11.00 h del mateix dia, amb un recorregut que començarà a Passeig de Gràcia, 84 (BBVA, oficina 171) i que finalitzarà a Plaça de Catalunya, 5 (BBVA, oficina 2342).

Negociació col.lectiva

L'AEB NO ES MOU UN MIL·LÍMETRE DE LES SEVES INTENCIONS DE RETALLADA SALARIAL I ELIMINACIÓ DE DRETS

CCOO hem demanat una pròrroga de sis mesos, fins al 30/06/2016, en la vigència del Conveni per salvar l'escull de la reforma laboral, donar temps i oportunitats per a la negociació -que òbviament és complexa- i així demostrar la bona fe de l'AEB en la negociació.

Nova acció de protesta contra la reestructuració de CatalunyaCaixa

Dimarts, 7 de juliol, a les 17.30 hores davant la Sucursal del BBVA del Passeig de Gràcia 84, de BCN

Dilluns, 29 de juny, a les 12 hores davant la Sucursal del BBVA del Passeig de Gràcia de BCN

Mobilitzacions contra la reestructuració de CatalunyaCaixa

CCOO i la resta de sindicats que integren la Representació legal dels treballadors a CatalunyaCaixa, davant la rigidesa de les propostes efectuades pel BBVA en les actuals negociacions per la reestructuració de CatalunyaCaixa, han decidit emprendre un calendari de mobilitzacions, la primera de les quals tindrà lloc el proper dilluns 29 de juny a les 12.00 h. amb una concentració davant la sucursal del BBVA del Passeig de Gràcia.

Calendari Laboral per a l'any 2016 a Catalunya

Calendari de Festes laborals 2016: DOGC núm. 6888 - 09/06/2015