Arxivat a Comunicado breve, Empleo

#ELTURISMOQUEVIENE

Avui 1 de juny CCOO Serveis Catalunya ha participat a la jornada de Diàlegs pel Futur: el turisme que ve

S'obren els mercats turístics, la indústria es prepara per a la nova normalitat.  CCOO dialoguem amb responsables públics i experts del sector turístic per abordar com serà a partir d'ara el turisme I la seva ocupació.

- - - - - - - - - -

Hoy 1 de junio CCOO Serveis Catalunya ha participado en la  jornada de Diálogos para el Futuro: El turismo que viene

Se abren los mercados turísticos, la industria se prepara para la nueva normalidad. CCOO dialogamos con responsables públicos y expertos del sector turístico para abordar cómo será a partir de ahora el turismo y su empleo.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , GIRONA (Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis Comarques Gironines) , TARRAGONA (Serveis CCOO Tarragona) , LLEIDA (Serveis CCOO Terres de Lleida) , VOCC-CATC (Serveis CCOO Vallès Occidental - Catalunya Central) , VORMAROS (Serveis CCOO Vallès Oriental - Maresme - Osona) , BLLAPAG (Serveis CCOO Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf) , s.hostaleria (Sectorial d'Hostaleria CCOO Serveis Catalunya) ,

Avui CCOO Serveis Catalunya ha participat a la jornada de Diàlegs pel Futur: el turisme que ve

Des de CCOO hem participat en aquesta jornada apostant per replantejar un nou model turístic, donant valor a les taules de negociació.  Des del Ministeri de turisme aposten per seguir donant cobertura a les persones treballadores i es reconeix la importància del sector com a tractor de l'economia.

A la Jornada ha intervingut, entre altres persones, la ministra d'Indústria, Comerç i Turisme Reyes Maroto;  els consellers de Turisme de Canàries (Yaiza Castella), València (Francesc Colomer) i Andalucia (Juan Marín);  l'economista i exministre de turisme Miguel Sebastián i l'empresari Antonio Català (AC Hotels), per CCOO ha participat Paco Galvàn (responsable d'Hostaleria de CCOO Serveis Catalunya).

- - - - - - - - - -

Hoy CCOO Serveis Catalunya ha participado en la  jornada de Diálogos para el Futuro: El turismo que viene

Desde CCOO hemos participado en esta jornada apostando por replantear un nuevo modelo turístico, dando valor a las mesas de negociación. Desde el ministerio de turismo apuestan por seguir dando cobertura a las personas trabajadoras y se  reconoce  la importancia del sector como tractor de la economía .

En la Jornada ha intervenido entre otras personas la ministra de Industria, Comercio y Turismo Reyes Maroto; los consejeros de Turismo de Canarias( Yaiza Castilla), Valencia( Francesc Colomer) y Andalucía (Juan Marín); el economista y exministro de turismo  Miguel Sebastián y el empresario Antonio Catalán (AC Hoteles), por CCOO ha participado Paco Galván (Responsable d`Hostaleria CCOO de Serveis de Catalunya).

CCOO Serveis Catalunya

Informa't

Sindicat, és Comissions Obreres en el sector del comerç, financer, administratiu, de les TIC, Hostaleria, Telemàrqueting, Oficines, Turisme ...Llegir més

Segeuix-nos en Telegram