Arxivat a Comunicados, Elecciones sindicales

CC.OO revalida a sua maioría nas Caixas de Aforros

Eleccions sindicais 2006

Tras o proceso electoral celebrado onte, CC.OO. revalidou a súa condición de sindicato maioritario no sector tanto no estado como en Galicia.

Este artículo se publicó originalmente en GALICIA (Federación de Galicia) ,

No proceso electoral de onte foron convocados máis de 2200 traballadores e traballadoras das entidades Caixa Galicia*, La Caixa, Caja Madrid, Caja España, Caixa Catalunya, Bancaja, Caja Duero e Ibercaja. Os resultados obtidos sitúan a CC.OO como primeira forza sindical do sector, mellorando os resultados con respecto ao proceso de 2002:

Resultados eleccions sindicais en aforro (22-11-2006)

ANO 2006

100,00

100,00

0,00

Tras estes resultados, COMFIA-CC.OO revalida a súa maioría e alcanza o 52 % dos votos emitidos, o que supón 51 delegados e delegadas sindicais. A segunda forza máis votada foi a CIG co 25 % da porcentaxe de voto e 25 delegados e delegadas.

COMFIA-CC.OO quere agradecer aos traballadores e traballadoras a confianza depositada neste sindicato que revalida amplamente a súa acción sindical neste sector.

Artículos más leídos hoy

Informa't

Sindicat, és Comissions Obreres en el sector del comerç, financer, administratiu, de les TIC, Hostaleria, Telemàrqueting, Oficines, Turisme ...Llegir més

Segeuix-nos en Telegram