Arxivat a Comunicats, Salut Laboral
Tecnologia i benestar (III)
Malgrat les denúncies sobre la inadequació de moltes de les pantalles, amb les quals estem treballant la Caixa continua sense canviar-les.
Malgrat les denúncies sobre la inadequació de moltes de les pantalles, amb les quals estem treballant, a la nova resolució que s'estava implantant a la Caixa...
Malgrat que a l'última reunió del Comitè de Salut i Seguretat semblava que hi havia el compromís de treballar per a accelerar el canvi de les pantalles de 15 polzades de tub i de les que tinguessin problemes...
Malgrat que la lògica recomanaria no fer modificacions sense abans plantejar-se les necessitats i les conseqüències de les accions ...
Qui podia decidir des d'Informàtica que no es complien les condicions necessàries per a la migració, va donar l'ordre de continuar, sense importar l'estat de les pantalles.
Qui des d'Immobilitzat havia de preveure que les pantalles tenen una vida limitada i que amb el volum de monitors que hi ha a l'Entitat és necessari tenir els recursos per a poder substituir les que no compleixen els requisits necessaris, està argumentant que no n'hi ha de disponibles.
Qui des de la Direcció tindria l'obligació de dirigir el bon funcionament de la Caixa, de coordinar el treball dels diferents departaments perquè no hi hagi disfuncions, no sabem que hagi dit res.
Qui tenint responsabilitats en matèria de Salut en el Treball per part de la Caixa, hauria de vetllar pel benestar dels treballadors, no ha fet res per aturar el procés en marxa.
Conclusió: hi ha molts companys que estan treballant en unes condiciones pitjors que fa unes setmanes. Havent de queixar-se i de discutir si el terminal es veu prou bé.
I tot plegat, amb la pregunta de si era imprescindible canviar, ara, la resolució a 1024 x 780. S'hauria acabat el mon ?. Hauria hagut de tancar la Caixa, si no s'hagués canviat la resolució ? No podia esperar-se a tenir el material en condicions ?
I encara més preocupant, es farà la inversió necessària per adequar les pantalles en un temps raonable ?
Haurem de començar a plantejar-nos si les decisions es prenen en funció d'interessos particulars i no pas pensant en el bé de tota la Institució, treballadors inclosos. Ens agradaria creure que algú tindrà prou seny per buscar una solució a tot aquest enrenou.
Si no hi ha cap gest per part de la Caixa, presentarem denuncia a la Inspecció de Treball.
Mataró, 24 d'agost del 2005
Modelo de carta de Baja Voluntaria en la empresa
Calendario Laboral 2025. Publicado en el BOE
Alcanzado ACUERDO en el proceso de integración de Targobank y Cemcice en Abanca
Ciberamenazas y fraudes. ¿Los conoces?
Plan de Igualdad Grupo Alsea
Constituida la mesa de negociación del Convenio de Técnicos Tributarios