error al insertar registro: Table './servicioses/lectura' is marked as crashed and last (automatic?) repair failed
Concentració a La Maquinista "Al comerç volem conciliar!"

Arxivat a Campanyes, Condicions de Treball

La tarda de dijous 27 de desembre a l?entrada del centre comercial de La Maquinista Barcelona

Concentració a La Maquinista "Al comerç volem conciliar!"

Delegades i delegats del sector del comerç de CCOO s'han concentrat a l'entrada del centre comercial "La Maquinista" per difondre la campanya que demana a la clientela uns hàbits de compra i consum responsable perquè facilitin la conciliació de la vida laboral i familiar de les persones que treballen al comerç.


Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , GIRONA (Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis Comarques Gironines) , TARRAGONA (Serveis CCOO Tarragona) , LLEIDA (Serveis CCOO Terres de Lleida) , VOCC-CATC (Serveis CCOO Vallès Occidental - Catalunya Central) , VORMAROS (Serveis CCOO Vallès Oriental - Maresme - Osona) , BLLAPAG (Serveis CCOO Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf) , s.Comerç (Sectorial de Comerç CCOO Serveis Catalunya) ,


pdf print pmail


CCOO de Serveis està realitzant accions emmarcades en la campanya "Al comerç volem conciliar!",que  ja s'han dut a terme des de finals de novembre a diferents llocs comercials de Catalunya (Mataró Parc, Av. Portal de l'Àngel a Barcelona, Girona, Lleida...). La campanya es denuncia que durant el mes de desembre el comerç està obert gairebé tots els festius i els diumenges, cosa que suposa, en aquestes dates, que a les persones que treballen al comerç els modifiquin la jornada i no puguin gaudir i preparar les festes com tothom.

CCOO constata que comprar en festius i diumenges no és necessari donat l'obertura d'horari comercial en dies laborables, de dilluns a dissabte, ja que és suficient per trobar un temps per comprar.

CCOO també demanem a la clientela que es compri dins de l'horari comercial i es surti dels establiments abans de l'hora de tancament, la qual cosa facilitarà que les persones treballadores puguem acabar la jornada laboral a l'hora establerta, com a dret irrenunciable, i no tenir que allargar l'horari.

CCOO venim reclamant un horari de tancament dels comerços d'acord a com ho fan altres serveis i altres hàbits socials, per això demanem establir l?horari comercial màxim fins a les 21 h durant tot l'any, per apropar-se a horaris europeus.

CCOO Serveis Catalunya

Artículos más leídos hoy

Informa't

Sindicat, és Comissions Obreres en el sector del comerç, financer, administratiu, de les TIC, Hostaleria, Telemàrqueting, Oficines, Turisme ...Llegir més


Segeuix-nos en Telegram

On estem


OFICINAS CENTRALES
C/ Albasanz, 3 1º Planta
28037 Madrid
Tel: 91 540 92 82
Asesoría Madrid 91 536 51 63-64 / 91 536 51 42
Otras Comunidades
Fax: 91 559 71 96