Constitución mesa negociadora plan de igualdad en World Duty Free Group

• El día 5 de marzo, ha quedado constituida la comisión negociadora del Plan de Igualdad de World Duty Free Group, empresa que se dedica a la venta de productos en los aeropuertos.

8M

8M Día de la Mujer Trabajadora

Estimada compañera, estimado compañero:

Como sabéis, el 8M es el Día de la Mujer Trabajadora . Por este motivo y como viene siendo habitual, vamos a realizar diferentes actividades en las que nos gustaría contar con tu participación:

8M CCOO #EsFeminismo

CCOO, como sindicato feminista, manifiesta su firme compromiso de seguir luchando contra la discriminación laboral y negociando mejores condiciones de vida para las mujeres.

IGUALDAD

8 M DÍA INTERNACIONAL DE LA MUJER TRABAJADORA

ESPECIAL 8M 2024

DÍA INTERNACIONAL DE LAS MUJERES

Día de la Mujer 2024

- Desde CCOO Atmira, este 8 de marzo de 2024, queremos recordar que la Igualdad es un Plan que funciona y que este 8M

¡NOS VEMOS EN LAS CALLES!

- Queremos manifestar que la igualdad real y efectiva entre mujeres y hombres es el objetivo irrenunciable que inspira nuestras actuaciones y fundamenta nuestras reivindicaciones.

- Como cada año, no podemos olvidarnos de la terrible lacra que supone la violencia de género. En lo que va de año 13 mujeres han sido asesinadas, 3 mujeres más que en el año 2023 en las mismas fechas.

8M

Dia internacional de la mujer

Feminismo sindical para mellorar a vida das mulleres

8M 2024

CCOO, como sindicato feminista, manifesta o seu firme compromiso de seguir loitando contra a discriminación laboral das traballadoras en calquera das súas formas e negociando propostas que melloren as condicións de vida das mulleres.

O feminismo está sendo o maior motor de transformación social, e de aí o empeño en condenalo das faccións sociais máis reaccionarias; pero detrás del hai máis de corenta anos de historia de loita de moitas mulleres. Loitas constantes, comprometidas e arriscadas pero libradas coa alegría que produce ir acabando coas múltiples discriminacións e apostar con creatividade, sororidade e alegría por unhas condicións de vida xustas.

Estas loitas libráronse en todos os ámbitos, e o laboral non foi o menor. As mulleres necesitamos independencia tamén económica para sermos autónomas e non dependermos de ninguén. O traballo asalariado é unha desas fontes de autonomía, e a necesaria batalla polo acceso ao emprego, a promoción profesional, a corresponsabilidade, a igualdade salarial ou a fin da violencia son obxectivos sindicais. Por esta razón, desde CCOO tamén reivindicamos o feminismo sindical, que colabora co resto de feminismos para conseguir dinamitar o machismo que aínda persiste e estender o feminismo a todos e cada un dos espazos.

O 8M tamén reivindicamos este feminismo sindical que nos é propio e a loita polos dereitos laborais dentro do movemento feminista e, aínda que nos sumamos a gozar deste día lúdico de reivindicación feminista, actualizamos o feminismo nos centros de traballo todos os días do ano a través do noso activo sindical, porque os dereitos non se paran nas portas dos centros de traballo. Día a día denunciamos a discriminación laboral e achegamos propostas para mellorar as condicións laborais e de vida mediante o diálogo social en aspectos como o salario mínimo interprofesional. O SMI pasou de 736 euros ao mes en 2018 a 1134 euros brutos en 14 pagas en 2024; é un incremento de máis do 46 %. A suba do SMI beneficia máis as mulleres, ao sermos nosoutras as que temos as peores condicións laborais e salariais. Ler máis