Archivado en Comunicats, beneficis socials

comunicat

M煤tua DKV: recordatori ALTES

Companys i companyes, Us recordem que fins el dia 27 del corrent podeu aprofitar la gran oferta de DKV pels nostres afiliats, que us tornem a recordar en el seus trets principals.

聽A LES ALTES FINS AQUESTA DATA NO HI HAUR脌 NI CAR脠NCIES NI PRE-EXIST脠NCIES, 茅s a dir que qualsevol patologia que tingueu a l聮actualitat ser脿 assumida per la Companyia.

聽PREU INMILLORABLE. 34 euros pels assegurats fins als 70 anys i 60 euros pels majors de 70 anys.

聽PREU GARANTIT DURANT TOT l聮ANY 2008. A partir d聮aquesta data el preu s聮incrementar脿 en funci贸 de la sinistralitat i de l聮IPC, tenint en compte que si la sinistralitat 茅s inferior al 80%, l聮increment ser脿 de l聮IPC menys 1 punt.

聽INCLUSSI脫 de la P脫LISSA DENTAL GRATU脧TA. A la resta de companyies s聮ha de contractar pagant una prima addicional.

聽COMPANYIA AMB la MILLOR VALORACI脫 pels USUARIS d聮ASSEGURANCES M脠DIQUES. Ho podeu comprovar al web: http://www.elseguromedico.es/ , web independent no vinculada a les companyies asseguradores.

聽GAUDIU d聮un SUBSIDI d聮HOSPITALITZACI脫 GRATU脧T. Si l聮hospitalitzaci贸 no 茅s a c脿rrec de la m煤tua, (accident de tr脿nsit, accident laboral,聟) rebreu una compensaci贸 econ貌mica pels dies d聮hospitalitzaci贸. Aix貌 en una altre m煤tua us costaria diners.

聽GAUDIU de la MILLOR PROTECCI脫 per a la VOSTRA SALUT i per a la VOSTRA FEINA. Recordeu que per poder gaudir d聮aquests avantatges heu d聮estar afiliats a CCOO, afiliaci贸 que podeu fer simult脿niament a l聮alta a la m煤tua i aix铆, a m茅s de tenir la millor protecci贸 per la vostra salut, tindreu la millor protecci贸 i assessorament laborals.

聽AQUESTA OFERTA EST脌 OBERTA a TOTS els AFILIATS de la CAIXA i als de les EMPRESES del GRUP CAIXA PENED脠S

14 de desembre del 2007 聳 com. 69/07

conexions_fi_article_catala

Afilia't a  COMFIA-CCOO
compromesos amb tu

"Estar al dia@dia.net t'interessa"
Si vols rebre les noticies del sector gratuïtament, suscriu-te.