Archivado en

No anem b茅

La Direcci贸 poc respectuosa amb la conciliaci贸 familiar dels seus empleats

En les nostres notes de principis de Juliol (Reflexions al voltant d聮una crisi i Diverses maneres d聮abordar els problemes, o com afrontar la crisis), ja anunci脿vem per on podia anar el nostre futur.

Avui, ja podem afirmar que les nostres previsions no anaven errades. Les pressions per part dels Caps de Departament i de Secci贸 i Caps de Zona envers el seu personal perqu猫 perllongui la jornada laboral s贸n cada cop mes intolerables.

Donat que tenim nova Direcci贸, i en alguns casos nous Caps, i com novells que s贸n, els hi recordem que existeix un Conveni, AMB UN HORARI ESTABLERT, que 茅s d聮obligat compliment per ambdues parts.

I donat que es tracte d聮un pacte i un acord, 茅s poc seri贸s incomplir-lo, perqu猫 el que voldr铆em 茅s tenir una Direcci贸 seria i responsable en tots els aspectes. O no?

Hi ha Directius d聮aquesta Entitat pels quals la q眉esti贸 de la conciliaci贸 de la vida laboral amb la social i la familiar no els importa gens ni mica, i potser per ells el seu objectiu a la vida 茅s la Caixa, per貌 per a molts companys i companyes, i per a CCOO, la Caixa, o sigui la feina, 茅s un mitj脿 i no un objectiu, i la conciliaci贸 de les nostres vides 茅s un dret i una necessitat que s聮ha de respectar.

Ens sembla m茅s que demostrat a aquestes al莽ades que la perllongaci贸 del horari laboral no va aparellada amb una millor i m茅s gran productivitat. Ans al contrari, com m茅s hores a la feina, menys rendiment.

En tot cas, el qu猫 si 茅s necess脿ria 茅s una millor organitzaci贸, delegaci贸 de facultats, objectius clars i beneficis per a tothom, etc. 脡s a dir, necessitem 聯modernitzar聰 la nostra empresa per fer-la m茅s competitiva.

En definitiva, no anem b茅.

Estem en una situaci贸 econ貌mica general complicada, motivada en bona part perqu猫 molts han caigut de quatre potes enlluernats pel diner i el negoci f脿cil.

La soluci贸 d聮aquesta problem脿tica no 茅s que tothom treballi m茅s hores, sin贸 assumir errors anteriors, no perllongar-los en el temps ni fer-los m茅s grans, i adaptar el negoci i l聮empresa als nous temps. O si no, no tindrem futur.