L'Hotel Dolce Conference vol externalitzar personal d?alguns serveis que passarien a pitjors condicions laborals

CCOO es concentrarà davant l'Hotel Dolce Conference de Sitges per defensar els drets laborals de les cambreres de pis i altres collectius

El proper dimecres 16 de novembre CCOO ha convocat una concentració de treballadors i treballadores del sector de l'hostaleria davant l'Hotel Dolce Conference (Av. Camí de Miralpeix, 12 de Sitges) per exigir que la direcció de l'empresa no externalitzi serveis estructurals de certs col·lectius de treballadors i treballadores de l'Hotel, com és el de les cambreres de pis, la qual cosa comportaria una pèrdua de drets laborals que ara estan reconeguts en el conveni del sector.

Agenda:

Dia: dimecres 16 de novembre a les 13 hores

Lloc: HOTEL DOLCE CONFERENCE

Adreça: Av. Camí de Miralpeix, 12 (Sitges)

Butlletí Salut Laboral - NOVEMBRE 2016

Novetats i documentació d'interès i utilitat sindical davant la salut laboral

PER UN TREBALL AMB DRETS I CONDICIONS DIGNES AL SECTOR DE L'HOSTALERIA

Ens concentrem contra la precarietat laboral causades per les externalizaciones de serveis als hotels. El 3 de novembre davant l'Hotel Melià Barcelona Sky.

POR UN TRABAJO CON DERECHOS Y CONDICIONES DIGNAS AL SECTOR DE LA HOSTELERIA

Nos concentramos contra la precariedad laboral causadas por las externalizaciones de servicios en los hoteles. El 3 de noviembre frente el Hotrel Meliá Barcelona Sky.

L'Hotel Melià Sky té una plantilla del 75% externalitzada amb precaries condicions de treball.

CCOO es concentrarà davant l'Hotel Melià Sky de Barcelona per denunciar la precarietat laboral causades per les externalitzacions al sector turístic

CCOO es concentrarà davant l?Hotel Melià Sky (c/ Pere IV, 272-286 Barcelona) per denunciar la precarietat laboral que pateix la plantilla de l'establiment, que compte amb un 75% externalitzada a empreses multiserveis, entre col·lectius de cambreres de pis, part de manteniment..., amb l'aplicació de convenis propis amb salaris i condicions per sota de les acordades en els convenis sectorials.

Agenda:

Dia: dijous 3 de novembre a les 12 hores

Lloc: HOTEL MELIÀ BARCELONA SKY

Adreça:c/ Pere IV, 272-286 (Barcelona)

Concentració divendres 28 d?octubre a les 9 hores davant l'Ajuntament de Barcelona que realitzarà el Plenari del Consell Municipal

CCOO es manifesta per la defensa dels llocs de treball de les terrasses de la restauració de Barcelona

Sota el lema ?A Barcelona hi ha lloc per a tothom? CCOO es manifesta en defensa dels llocs de treball de la restauració a Barcelona. Els representants de CCOO de Serveis es manifestaran per demanar a l'actual Ajuntament de Barcelona la revisió de la normativa, aprovada per l'anterior consistori de l'alcalde Trias, que amb la seva aplicació té un efecte negatiu sobre els llocs de treball de les terrasses al carrer.

CCOO demana una reunió amb la direcció d'Inspecció de Treball de Catalunya per impedir la vulneració dels drets laborals al sector turístic

El 25 d'octubre a les 10 hores a la seu de la Inspecció de Treball de Catalunya, c/ Sepúlveda,148, CCOO lliurarà un escrit per demanar una reunió amb la seva directora per abordar la problemàtica laboral de forma urgent en els sectors de l'hostaleria i restauració. Com va anunciar CCOO Serveis de Catalunya en roda de premsa del passat 20 d'octubre a Girona, aquesta actuació és una de les previstes per arribar a un model turístic que respecti els drets laborals i que el turisme sigui un sector productiu important, sostenible i de qualitat a Catalunya.

Convocatòria: Dimarts 25 d'octubre a les 10 hores - Direcció General d'Inspecció de Treball de Catalunya - c/ Sepúlveda, 148-150 - Barcelona