18 d'abril, dia d'acció global contra erl TTIP

No al TTIP!

CCOO i les organitzacions de la campanya contra el TTIP han convocat una manifestació el proper 18 d'abril, a les 17 h, davant de la seu de la Comissió Europea a Barcelona, al Passeig de Gràcia, 90. >> Cartell de la manifestació

Delegats i delegades de CCOO: l'eina imprescindible

28 d'Abril, Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball

Aquest any es compleix el 20è aniversari del naixement de la Llei de Prevenció de Riscos Laborals. Una llei que pràcticament no ha sofert l'envestida de les reformes laborals i que, per tant, ens segueix garantint uns drets bàsics per a la nostra salut en el treball.

Eleccions Sindicals

CCOO guanya les eleccions sindicals en Hotel Majestic &Spa

CCOO ha estat el sindicat més votat en les eleccions sindicals celebrades.

CCOO  ha sido el sindicato más votado en las elecciones sindicales celebradas.

#Firmezayhonestidad

El Consejo Confederal aprova el "Codi Ètic" de CCOO

Gaceta Sindical - Toxo - CCOO - Códio Ético

El Consell Confederal, màxim òrgan d'adreça de CCOO, ha aprovat el Codi de Conducta "Mesurades per reforçar les millors pràctiques de Govern i Control de CCOO", que contempla importants canvis en el funcionament intern del sindicat, que alguns casos aprofundeix en eines ja existents i en uns altres introdueix altres noves, per afavorir un major control de l'activitat del conjunt de CCOO. La Resolució que recull les principals conclusions va obtenir 142 vots a favor, 0 en contra i 6 abstencions.

Concentració

CCOO es concentrarà davant la Residència Militar per exigir cobrar els salaris de nou treballadores.

L'empresa de Col·lectivitats Global Food Managament, no paga les nòmines de nou treballadores que treballen per la Residència Militar situada a l'Avinguda Diagonal 666.

Conveni Col.lectiu Col·lectivitats de Catalunya

La patronal rebutja totes les propostes de CCOO i bloqueja les negociacions

Poques novetats podem explicar respecte a l'última reunió de la negociació del conveni de col·lectivitats de Catalunya que es va celebrar el passat 10 de febrer de 2015.