Sectorial d'Hostaleria CCOO Serveis Catalunya

Calendari de festes Locals 2016: DOGC - núm. 7013 - 07/12/15
Calendario Fiestas laborales 2016 - BOE -ANEXO-

Comunicat

CCOO presenta les seves iniciatives contra l'externalització de serveis en el sector d'hostaleria

Dimecres 10 de juny, a les 11.30 hores, a la Biblioteca Municipal de Lloret de Mar

CCOO denuncia que mentre l'activitat turística a les comarques gironines s'incrementen, l'ocupació i les seves condicions es redueixen

En roda de premsa el Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis de les comarques gironines ha fet un balanç de l'activitat del sector turístic a les comarques de Girona durant el 2014 i el primer quadrimestre del 2015 on ha denunciat que l?increment de visitants i pernoctacions no s'ha vist reflectit en més ocupació.

CONVENI de COL·LECTIVITATS de CATALUNYA

La Patronal presenta LA SEVA "OFERTA ECONÒMICA"

A més qualifiquen de "més que digne" el salari de 785 euros bruts per al personal de nou ingrés.

Campanya mundial per la dignificació de les cambreres amb Eulalia Corralero, cambrera de pis a Catalunya

Estic tan indignada!

Cambreres de pis

Rel UITA.- Treballa com a cambrera de pis des de fa més de vint anys -gairebé tants com és delegada sindical per Comissions Obreres- en un petit hotel familiar a Lloret de Mar. Actualment és fixa perquè l'hotel està obert tot l'any. En aquesta entrevista parla sobre les seves condicions de treball i sobre les dificultats per ser sindicalista en un sector en què la mà d'obra és sobreexplotada.

Salud Laboral - Reconeixement de l'Agència Europea sobre Treballs Saludables

CCOO guanya un Guardó Europeu a les Bones Pràctiques per la seva tasca preventiva a l'Hotel Colón de Barcelona

El passat 27 d'abril de 2015 es van lliurar els premis "Galardones Europeos a las Buenas Prácticas", de l'Agència Europea sobre Treballs Saludables, a Riga, capital de Letònia, actual Presidència del Consell de la UE. Aquests premis formen part d'una conferència més amplia dedicada a la seguretat i la salut a la feina (SST). Un dels premis del 2015, dins de la categoria dels premis a les empreses de menys de 100 treballadors i treballadores, va ser per a l'Hotel Colón de Barcelona, que disposa d'un comitè de seguretat i salut on és majoria CCOO.