Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones

#25N: NO a les violències masclistes

CCOO organitza, s'uneix i dóna suport a la campanya del moviment feminista contra les violències masclistes. Violències que s'exerceixen contra les dones només pel fet de ser dones en el conjunt dels àmbits de les relacions. >> MANIFEST 25N CCOO de Catalunya -llegir +

Jornada del 5 de novembre, Pati Llimona de Barcelona, organitzada per CCOO, UGT i UITA, es presenta el llibre "Las que limpian los hoteles"

CCOO reclama la dignitat del personal de pis del sector hoteler

Amb l'assistència de més de cent treballadores i treballadors del sector, el 5 de novembre, CCOO va realitzar una jornada, conjunta amb UGT i UITA (Unió Internacional de Treballadors de l'Alimentació), amb motiu de la segona edició de la Setmana d'acció mundial per la dignitat del personal de pis al sector hoteler, que es fa del 4 a l'11 de novembre.

>> Aquest llibre es pot adquirir a través dels llocs web del seu patrocinador www.albasud.org i de l?editorial www.icariaeditorial.com
>> Galeria fotogràfica de la Jornada "Las que limpian los hoteles"

sector d'hostaleria

"Vint-i-vuit mil ocupacions depenen de l'inici del programa de vacances de l'IMSERSO"

CCOO recorda que són més d'un milió els pensionistes i jubilats i jubilades afectades i prop de 9 milions d'estades hoteleres.

Llibre: "Les que netegen els hotels", oportunitat per fer visible la precarietat, reivindicar dignitat i manifestar esperances de les cambreres de

CCOO organitza un acte el 5 de novembre a Barcelona dins de la Setmana d'Acció Mundial per al Personal de Pis

La UITA (Unió Internacional de Treballadors de l'Alimentació) ha organitzat la segona Setmana d'Acció Mundial per al Personal de Pis en el sector Hoteler del 4 a l'11 de novembre de 2015. Aquesta Setmana d'Acció Internacional representa un important pas en l'esforç de la UITA per fer publica la lluita del personal de pis d'hotels i exercir pressió sobre la indústria hotelera internacional perquè tractin amb respecte i dignitat a les treballadores i treballadors d'aquest sector.

Concentració 7 d'octubre de 17 a 18 hores

CCOO denuncia la repressió sindical de la Direcció de l'Hotel Don Juan a Lloret de Mar

CCOO denuncia que "l'únic motiu de la sanció és per revelar-se contra les excessives càrregues de treball que pateixen les més de 96.000 cambreres que treballen en els hotels espanyols i que la companya Toñi denuncia públicament".

No a l'Europa del capital, per una Unió dels pobles democràtica, social, ambiental , solidària, igualitària: EUROMARXES 2015

De l'1 al 17 d'octubre tindran lloc les EuroMarxes 2015. De Gibraltar fins a Brussel·les, passant per Barcelona, Andorra... Convocatòria a la concentració el dia 5 a les 18.30 h a plaça de la Universitat