Amb tu! CCOO Serveis guanyem les eleccions sindicals i ens situem com a primera força a Catalunya

Tu ho has fet possible!

Les persones treballadores ens legitimem amb el vot. Més de 68.000 persones ens han donat la seva confiança i reconeixement al escollir 4.797 representants per aquests propers 4 anys. Prop de 3.000 processos electorals, han fet possible que més de 240.000 treballadors i treballadores dels sectors: financer, administratiu, tècnic, comerç i hostaleria hagin decidit el futur laboral amb el seu vot i han escollit a CCOO com el sindicat que millor les representa.

Es realitzarà els dies 8, 9 i 10 de febrer a Barcelona

Seminari "La negociació transnacional en multinacionals" adreçat als representants de CCOO Serveis en els comitès d'empresa europeus

La Secretaria d'Internacional de la CONC ha organitzant, conjuntament amb la federació de CCOO Serveis, un seminari adreçat a membres de comitè d'empresa europeu dels sectors de comerç, hostaleria, sector financer, serveis administratius i serveis tècnics, que sota el títol "La negociació transnacional en multinacionals" tindrà lloc els propers 8, 9 i 10 de febrer a Barcelona.

CCOO convoca una nova concentració davant l'Hotel Marina Sand per exigir el pagament dels salaris endarrerits

Dissabte 6 de febrer es realitzarà una nova concentració dels treballadors i treballadores davant l'Hotel Marina Sand (antic Hotel Selva Mar)de Lloret de Mar. CCOO exigeix que la nova propietària de l'hotel compleixi amb el compromís d'abonament dels salaris endarrerits (170.000 euros) un cop s'ha produït la subrogació de la plantilla i esvaeixi incerteses sobre el futur dels seus 65 llocs de treball.

El 3 de març del 2016

Conferència de Dones i Homes: feminitzant el sindicat

El Consell Nacional de CCOO de Catalunya va aprovar el dia 10 de desembre del 2015 la convocatòria d'una conferència de dones i homes de CCOO que se celebrarà el 3 de març del 2016 coincidint amb la celebració del 25è aniversari de la 1a Conferència d'Homes i Dones del sindicat. Amb el lema "Feminitzant el sindicat", CCOO vol obrir un debat sobre tres eixos: acció i prioritats sindicals en clau de gènere; conciliació, i presència de les dones al sindicat i al centre de treball.

Llibre "Las que limpian los hoteles. Historias ocultas de precariedad laboral"

CCOO continua amb la denuncia de la situació de les cambreres de pis, presentació del llibre a Lloret

Acte realitzat el divendres 22 de gener a l'Ajuntament de Lloret. Organitza: CCOO i Las Kellys
Acto realizado el viernes 22 de enero en el Ajuntament de Lloret. Organiza: CCOO y Las Kellys

CCOO aconsegueix que Sun Village Lloret transformi 14 contractes temporals en indefinits

A través de la Inspecció de Treball de Girona, el representant de CCOO a l'Hotel Sun Village ha aconseguit fer fix discontinu a 14 treballadors contractats en frau de llei per obra i servei on treballen en funcions estructurals de l'hotel: cambreres de pis, cambrers i cambreres de menjador, recepcionistes, direcció, ajudants i auxiliars de cuina.