#Firmezayhonestidad

El Consejo Confederal aprova el "Codi Ètic" de CCOO

Gaceta Sindical - Toxo - CCOO - Códio Ético

El Consell Confederal, màxim òrgan d'adreça de CCOO, ha aprovat el Codi de Conducta "Mesurades per reforçar les millors pràctiques de Govern i Control de CCOO", que contempla importants canvis en el funcionament intern del sindicat, que alguns casos aprofundeix en eines ja existents i en uns altres introdueix altres noves, per afavorir un major control de l'activitat del conjunt de CCOO. La Resolució que recull les principals conclusions va obtenir 142 vots a favor, 0 en contra i 6 abstencions.

Concentració

CCOO es concentrarà davant la Residència Militar per exigir cobrar els salaris de nou treballadores.

L'empresa de Col·lectivitats Global Food Managament, no paga les nòmines de nou treballadores que treballen per la Residència Militar situada a l'Avinguda Diagonal 666.

Conveni Col.lectiu Col·lectivitats de Catalunya

La patronal rebutja totes les propostes de CCOO i bloqueja les negociacions

Poques novetats podem explicar respecte a l'última reunió de la negociació del conveni de col·lectivitats de Catalunya que es va celebrar el passat 10 de febrer de 2015.

Conveni Col.lectiu

CCOO decideix no signar el Conveni Col·lectiu de BINGOS de Catalunya.

Després de sotmetre la decisió sobre la signatura del conveni a l'Assemblea de delegats i delegades, la nostra Organització ha decidit no signar el conveni col·lectiu del sector per als anys 2014-2015.

CCOO Serveis signa l'acord d'Hostaleria de Catalunya que s'aplicarà en el període 2014-2016

El 22 de setembre es va signar el nou acord que contempla increment salarial per als propers tres anys.