Salud Laboral - Reconeixement de l'Agència Europea sobre Treballs Saludables

CCOO guanya un Guardó Europeu a les Bones Pràctiques per la seva tasca preventiva a l'Hotel Colón de Barcelona

El passat 27 d'abril de 2015 es van lliurar els premis "Galardones Europeos a las Buenas Prácticas", de l'Agència Europea sobre Treballs Saludables, a Riga, capital de Letònia, actual Presidència del Consell de la UE. Aquests premis formen part d'una conferència més amplia dedicada a la seguretat i la salut a la feina (SST). Un dels premis del 2015, dins de la categoria dels premis a les empreses de menys de 100 treballadors i treballadores, va ser per a l'Hotel Colón de Barcelona, que disposa d'un comitè de seguretat i salut on és majoria CCOO.

#1MAIG2015

"Precarietat és explotació" Treball i salaris dignes + protecció social

MANIFESTACIONS:

Barcelona 11.30 h ronda Sant Pere / Passeig de Gràcia
Girona 12.00 h plaça de la Independència
Tàrrega 12.30 h plaça Riambau
Tarragona 12.00 h plaça Imperial Tàrraco
Tortosa 12.00 h plaça del Carrilet

Conveni Hostaleria

La patronal i l'UGT acorden "rebaixar" el plus de manutenció de Tarragona per als que mengen en l'empresa.

Amb data 18 de febrer (es va publicar el passat 07/04/2015 en el DOG) la Patronal i la UGT (majoria en la comissió paritària del conveni d'hostaleria) van acordar, en el punt 32, que el plus de manutenció  per als treballadors i treballadores que es queden a menjar sigui de 46,98 euros pel 2015 i 47,40 euros pel 2016 a la província de Tarragona. L'argument és la valoració del cost mitjà que suposa per a l'empresa el dividir aquest pel nombre de perceptors de l'esmentat bé, dret o servei.

18 d'abril, dia d'acció global contra erl TTIP

No al TTIP!

CCOO i les organitzacions de la campanya contra el TTIP han convocat una manifestació el proper 18 d'abril, a les 17 h, davant de la seu de la Comissió Europea a Barcelona, al Passeig de Gràcia, 90. >> Cartell de la manifestació

Delegats i delegades de CCOO: l'eina imprescindible

28 d'Abril, Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball

Aquest any es compleix el 20è aniversari del naixement de la Llei de Prevenció de Riscos Laborals. Una llei que pràcticament no ha sofert l'envestida de les reformes laborals i que, per tant, ens segueix garantint uns drets bàsics per a la nostra salut en el treball.

Eleccions Sindicals

CCOO guanya les eleccions sindicals en Hotel Majestic &Spa

CCOO ha estat el sindicat més votat en les eleccions sindicals celebrades.

CCOO  ha sido el sindicato más votado en las elecciones sindicales celebradas.