Dijous, 20 d?octubre, a les 10 hores, a la seu de CCOO de Comarques Gironines

CCOO presentarà les dades contradictòries en el sector del turisme a Catalunya i el calendari d'accions per a la seva dignificació

Dijous, 20 d'octubre, CCOO de les Comarques Gironines i la Federació de Serveis de CCOO Catalunya faran valoració de la situació i dels bons resultats del turisme a Catalunya alhora que les dades confirmen l'augment de la precarietat, externalitzacions i temporalitat que pateix el conjunt de les plantilles i com aquest model turístic repercuteix en la qualitat i el futur del sector.

Jornada 27 de setembre de 2016

"Les dones de la Federació CCOO Serveis Catalunya generem confiança, generem fortalesa" i ho demostrem

El passat 27 de setembre a la Federació de Serveis vam celebrar la primera jornada per l'empoderament de les dones amb el lema "Les dones de la Federació, generem confiança, generem fortalesa".

Calendari Laboral per a l'any 2017 a Catalunya

Calendari de Festes laborals 2017: DOGC núm. 7135 - 06/06/2016

Calendari de Festes Locals 2017:  DOGC núm. 7273 - 23/12/16
Calendario Fiestas laborales 2017 todas las ccaa - Pendent BOE-

Amb CCOO pots reclamar la indemnització del contracte temporal!

CCOO de Catalunya ofereix suport als afectats per les sentències europees que equiparen les indemnitzacions per acomiadament

Defensa els teus drets, reclama la teva indemnització!

>> Més informació:

Dijous 22 de setembre - MANIFESTACIÓ A LLORET DE MAR

PER UN MODEL TURÍSTIC QUE RESPECTI ELS DRETS LABORALS

Petició des de la Unió Intercomarcal de CCOO de Girona i el sindicat intercomarcal de Serveis de les comarques gironines

CCOO demana a les administracions que vetllin perquè no es repeteixi cap més cas com els que acabem de viure amb els hotels a Lloret de Mar

Davant els fets de les empreses Mediterranean Sand, Savoy, Marina Sand i Sun Village de la localitat de Lloret de Mar el Sindicat vol recordar que des de CCOO fa un any que duem una mobilització sostinguda de reivindicació de les condicions de treball i salarials de les persones treballadores d'aquests hotels implicats donats els amplis incompliments laborals que duen a terme i el continuat incompliment dels acords per esmenar les obligacions laborals dels quals hem estat objecte per part de les direccions.