CCOO denuncia la lamentable situació d'explotació laboral que pateix la plantilla de les cambreres de pis de Meliá Tryp Aeroport Barcelona

CCOO denuncia la situació en què es troben cada vegada més els treballadors i treballadores de Meliá Hotels International, com passa al Meliá Tryp Aeroport Barcelona, fonamentalment les treballadores cambreres de pis amb l'externalització a empreses multiserveis, cosa que comporta una precarització extrema de les condicions de treball, amb una reducció salarial del 40% per exemple, desvinculant-les del Conveni d'hostaleria.

Dilluns 23 de maig

JORNADA D'ACCIÓ PER LA SALUT DE LES DONES

El 28 de maig es commemora el Dia Internacional d'Acció per la Salut de les Dones, iniciativa que va sortir de la V Trobada Internacional Dona i Salut celebrada l'any 1987 a Costa Rica. La Xarxa de Dones Llatinoamericanes i del Carib va proposar aquest dia, el 28 de maig, com una data per a la mobilització i la reivindicació, on la salut de les dones és la protagonista.

COMFIA-CCOO - Comunicat de la Sala social del Tribunal Suprem

L'EMPRESARI NO POT SOTMETRE A CONTROL PREVI ELS COMUNICATS SINDICALS

La Sala social del Tribunal Suprem ha desestimat el recurs interposat per LIBERBANK SA contra sentència que va declarar que una actuació empresarial de bloqueig i censura dels comunicats sindicals en la intranet de l'empresa constitueix vulneració de la llibertat sindical i condemna a cessar en aquest comportament i a indemnitzar al sindicat en 6.000 euros.

CCOO es concentrarà aquest diumenge 8 de maig davant la Cafeteria Zurich de Plaça Catalunya per la defensa dels llocs de treball

CCOO reivindica la defensa dels llocs de treball que es veuen en perill per la decisió de l'actual consistori de Barcelona de l'eliminació d'una part de les taules de la terrassa de l'emblemàtic Zurich, arran de l'aplicació de la normativa  que va elaborar l'equip dirigit per Xavier Trias en l'anterior mandat.

28 d?abril. Dia Internacional de la Seguretat i Salut en el treball

La salut dels treballadors i treballadores no està a disposició de l'empresari, no està en nòmina!

Des de CCOO Serveis volem posar en valor la tasca diària de tots i totes els que formem aquest sindicat en la defensa de la salut de les persones treballadores.

La vaga convocada pel 26 queda en suspens

Acord en l'acte de mediació davant la convocatòria de vaga prevista en l'Hotel Marina Sand de Lloret

L'empresa s'ha compromès a pagar tots els deutes que té amb la plantilla de manera escalonada a partir del 25 d'abril i com a data límit abans del 30 d'abril.