Formació i Orientació

Formació, orientació i avaluació de competèn

Consultes laborals

Consultes laborals més freqüents. Si no la trobes, pregunta'ns

Convenis Col·lectius

Consulta el teu Conveni Col·lectiu sectorial, territorial o d'empresa

28 d?abril. Dia Internacional de la Seguretat i Salut en el treball

La salut dels treballadors i treballadores no està a disposició de l'empresari, no està en nòmina!

Des de CCOO Serveis volem posar en valor la tasca diària de tots i totes els que formem aquest sindicat en la defensa de la salut de les persones treballadores.

Conveni d?Oficines i Despatxos de Catalunya

Oficines i despatxos, cap a on?

Després de la pròrroga d'un any acordada pel conveni, i la pujada salarial del 0?8 % amb que vàrem tancar el 2015, hem iniciat les negociacions del conveni de Catalunya amb una perspectiva més complexa que mai.

La vaga convocada pel 26 queda en suspens

Acord en l'acte de mediació davant la convocatòria de vaga prevista en l'Hotel Marina Sand de Lloret

L'empresa s'ha compromès a pagar tots els deutes que té amb la plantilla de manera escalonada a partir del 25 d'abril i com a data límit abans del 30 d'abril.

1 de Maig: 'Contra la pobresa salarial i social. Treball digne i drets'

Aquest 1 de Maig de 2016, CCOO tornarà a reclamar polítiques al servei de les persones. Serà amb el lema 'Contra la pobresa salarial i social. Treball digne i drets'.

Amb participació de l?autor del llibre ?Las que limpian los hoteles? i de tres representants de CCOO i cambreres de pisos entrevistades al llibre

CCOO organitza demà una jornada sobre la precarietat a l?hostaleria per potenciar les accions que encaminin a un treball digne en el sector

Demà divendres, 22 d?abril, CCOO de Serveis de Catalunya ha convocat als delegats i delegades dels sectors del turisme, hoteler, col·lectivitats i restauració, a una assemblea per a denunciar la situació, compartir experiències i potenciar respostes des del sindicat per a fer front a la precarització que cada cop més pateixen els treballadors i molt especialment les treballadores d?hostaleria.

ASSEMBLEA: Divendres 22 d'abril de 2016 - A les 10.30 hores a la sala 42, 4a planta, Via Laietana, 16, Barcelona

Negociació col.lectiva banca

Signat el XXIII Conveni Col·lectiu de Banca

CCOO amb el 63% de representació en la taula de negociació ha signat el XXIII Conveni Col·lectiu de Banca avui dia 19 d'abril de 2016.