Formació i Orientació

Formació, orientació i avaluació de competèn

Consultes laborals

Consultes laborals més freqüents. Si no la trobes, pregunta'ns

Convenis Col·lectius

Consulta el teu Conveni Col·lectiu sectorial, territorial o d'empresa

CCOO es mobilitza per desbloquejar el Conveni de les caixes d'estalvi

Juntament amb altres sindicats, CCOO convoca per a demà divendres, 29 de gener, a les 10.00 h, una concentració davant de la seu de CaixaBank a Barcelona (Av. Diagonal, 621), per exigir el desbloqueig les negociacions del Conveni de les antigues caixes d'estalvi.

ESTALVI: exigim un conveni just i sense retallades! - AHORRO: ¡exigimos un convenio justo y sin recortes!

Concentració davant CaixaBank
Proper divendres 29 de gener  a les 10 h
Av. Diagonal, 621-629 (Barcelona)

El 3 de març del 2016

Conferència de Dones i Homes: feminitzant el sindicat

El Consell Nacional de CCOO de Catalunya va aprovar el dia 10 de desembre del 2015 la convocatòria d'una conferència de dones i homes de CCOO que se celebrarà el 3 de març del 2016 coincidint amb la celebració del 25è aniversari de la 1a Conferència d'Homes i Dones del sindicat. Amb el lema "Feminitzant el sindicat", CCOO vol obrir un debat sobre tres eixos: acció i prioritats sindicals en clau de gènere; conciliació, i presència de les dones al sindicat i al centre de treball.

Llibre "Las que limpian los hoteles. Historias ocultas de precariedad laboral"

CCOO continua amb la denuncia de la situació de les cambreres de pis, presentació del llibre a Lloret

Acte realitzat el divendres 22 de gener a l'Ajuntament de Lloret. Organitza: CCOO i Las Kellys
Acto realizado el viernes 22 de enero en el Ajuntament de Lloret. Organiza: CCOO y Las Kellys

Negociació col.lectiva

SENSE AVENÇOS EN LA MESA DEL CONVENI DE BANCA

Recapitulem. El 15/12/2015 vam aconseguim que l'AEB acceptés un acord de pròrroga de la vigència del Conveni fins al 26/02/2016 i que abonés un lliurament a compte per 2015, fixant-se un llistat d'assumptes d'interès, d'ambdues parts, com a guia per seguir discutint.

CCOO aconsegueix que Sun Village Lloret transformi 14 contractes temporals en indefinits

A través de la Inspecció de Treball de Girona, el representant de CCOO a l'Hotel Sun Village ha aconseguit fer fix discontinu a 14 treballadors contractats en frau de llei per obra i servei on treballen en funcions estructurals de l'hotel: cambreres de pis, cambrers i cambreres de menjador, recepcionistes, direcció, ajudants i auxiliars de cuina.