Formació i Orientació

Formació, orientació i avaluació de competèn

Consultes laborals

Consultes laborals més freqüents. Si no la trobes, pregunta'ns

Convenis Col·lectius

Consulta el teu Conveni Col·lectiu sectorial, territorial o d'empresa

Trobada del 7 de juliol a Barcelona

CCOO realitza una trobada de Cambreres de pisos a la ciutat de Barcelona

CCOO arriba a un bon acord per signar el IV Conveni d'ITV de Catalunya

El 7 de juliol CCOO ha arribat a un per la signatura del IV Conveni d'ITV (Inspecció Tècnica de Vehicles) de Catalunya per 2016 al 2018. Amb aquest compromís de firma, CCOO vol destacar que es posa en valor l'existència d'un conveni fort en un moment de gran incertesa respecte al futur del sector.

S'aprova una moció per la dignificació del treball en els hotels i un reconeixement d'aquells establiments que ho garanteixin

L'Ajuntament de Lloret de Mar es fa ressò de la campanya de CCOO per la dignitat del treball de les cambreres de pis

Dilluns 4 de juliol a les 17.30h

CCOO convoca una concentració de les cambreres de pis davant l'Ajuntament de Lloret de Mar

Segons informa CCOO de Girona, les treballadores que fan la tasca de cambreres d'habitació a la zona de Lloret de Mar i rodalies es concentraran el 4 de juliol davant de la seu de l'Ajuntament de Lloret. Volen denunciar la contínua precarització de les seves condicions de treball i exigir a l'Ajuntament que aprovi la moció relativa a les seves condicions laborals, que aquella mateixa tarda s'estarà discutint al ple municipal.

-----
Según informa CCOO de Girona, las trabajadoras que hacen la tarea de camareras de habitación en la zona de Lloret de Mar y cercanías se concentrarán el 4 de julio ante la sede del Ayuntamiento de Lloret. Quieren denunciar la continua precarización  de sus condiciones de trabajo y exigir al Ayuntamiento que apruebe la moción relativa a sus condiciones laborales, que aquella misma tarda se estará discutiendo al pleno municipal.

CONVENI SUPERMERCATS CATALUNYA

Com no arribem a un acord en les negociacions del conveni autonòmic, necessitem que es prorroguin els convenis provincials durant un any (2016)

La part social davant la dificultat d'arribar a un acord durant el proper mes i després d'any i mig de negociació, plantegem prorrogar els convenis provincials durant un any (2016) i seguir negociant el Conveni Autonòmic

Concentració davant seu del BBVA de Barcelona 27 de juny

CCOO denuncia a BBVA per l'incomprensible i injustificable acomiadament de 14 persones "pel seu baix rendiment"

El proper 27 de juny CCOO, juntament amb d'altres sindicats, convoca una concentració de les 11 a les 12 del matí, davant la seu del BBVA al c/ Bergara, 13 de Barcelona, com a resposta a la decisió del banc d'acomiadar a 14 treballadors i treballadores al·legant el seu baix rendiment.