Caixa Manresa

Utilitzaci贸 Sindical del Correo Electr貌nic

Acord de Ciberdret: utilitzaci贸 del correu electr貌nic per a 煤s sindical a Caixa Manresa

GRUP PAU I SOLIDARITAT

El comer莽 just i solidari

Veure comunicat en pdf ARA 脡S UN BON MOMENT PER EL COMER脟 JUST I EL CONSUM SOLIDARI DESEMBRE 2003 GRUP PAU I SOLIDARITAT 聳 COMFIA-CCOO Catalunya

Anys 2000 - 2003

Conveni Col路lectiu d'Oficines i Despatxos de Catalunya

(No Vigente, signat nou Conveni )

Anys 2003 - 2006

Conveni Col路lectiu d'Assegurances Catalana Occident Societat An貌nima d'Assegurances i Reassegurances

El present Conveni Col路lectiu t茅 per objecte regular les relacions laborals d'Assegurances Catalana Occident, Societat An貌nima d'Assegurances i Reassegurances i els seus treballadors. Assegurances Catalana Occident, Societat An貌nima d'Assegurances i Reassegurances, anteriorment denominada Multinacional Asseguradora, Societat An貌nima d'Assegurances i Reassegurances, -des d'ara *MNA-, integra els empleats procedents de l'antiga Catalana Occident Segurs, Societat An貌nima d'Assegurances i Reassegurances, -des d'ara Catalana Occident. Regula tamb茅 els ciberdrets

Acord per a la Transformaci贸 i Exterioritzaci贸

Pla de Previsi贸 Social i Compromissos per Pensions Catalana Occident

Acord per a la transformaci贸 i *exteriozaci贸n del pla de previsi贸 social i comprom铆s per pensions.

3r CONVENI COL路LECTIU AUTON脪MIC DE CATALUNYA D'EMPRESES DE TREBALL TEMPORAL 2002

El present Conveni Col路lectiu regula les relacions de treball entre les Empreses de Treball Temporal i els seus treballadors en l'脿mbit de Catalunya.