CCOO continua les aturades a EDS contra els acomiadaments

El 28 de novembre, de 12 a 12:30, els treballadors d'EDS han realitzat una segona aturada i concentració a les portes dels seus centres de treball d’arreu d’Espanya (Madrid, Barcelona, Sant Cugat, Saragossa, Figueruelas) amb un ampli recolzament. L'atura anterior ja va comptar amb un recolzament contundent d'entre el 80 i el 90% dels treballadors presents en el centre de treball o clients.

25 Novembre: Dia internacional per a la eliminació de la violència contra les dones

En tot el món, les dones han estat i són les principals víctimes de diferents formes de violència. No s’agredeix a un igual, només des de l’òptica de la desigualtat és possible comprendre la violència exercida contra les dones.

Eleccions sindicals a les caixes d'estalvi:

CCOO guanya, un cop més, les eleccions a les caixes de Catalunya

Comfia-CCOO revalida els resultats obteniuts en anteriors eleccions (2002,1998 i 1994), aconseguint la majoria a les caixes que han celebrat eleccions. Comfia-CCOO obté el 51,63 % dels representants front un 18,30% de l'UGT.

CCOO té el 71 % de la representació laboral en el grup Assegurador de “la Caixa” (CAIFOR)

CCOO revalida la majoria a Agencaixa

CCOO ha obtingut la majoria a les Eleccions Sindicals que s’han celebrat avui a AGENCAIXA. La candidatura de CCOO ha obtingut 7 representants i la de l’UGT n’ha obtingut 2.

El sindicat denuncia la precarització laboral que està patint el sector dels serveis informàtics.

CCOO convoca mobilitzacions a EDS contra els acomiadaments

Dimecres 15 de novembre pel matí es produiran concentracions de delegats sindicals a les portes dels centres de treball que EDS té a Espanya on hi treballen més de 2.400 treballadors i treballadores destinats a diferents serveis informàtics de grans empreses.

CCOO i ASEPEYO signen un Acord per a combatre l'assetjament laboral

La Federació de Serveis Financers i Administratius de CCOO (COMFIA) i ASEPEYO Mútua d'Accidents Laborals i Malalties Professionals de la Seguretat Social, el 7 de novembre han signat un acord de col•laboració pel qual s'estableix un procediment d'actuació intern per a abordar la problemàtica de l'assetjament laboral.