Es realitzarà els dies 8, 9 i 10 de febrer a Barcelona

Seminari "La negociació transnacional en multinacionals" adreçat als representants de CCOO Serveis en els comitès d'empresa europeus

La Secretaria d'Internacional de la CONC ha organitzant, conjuntament amb la federació de CCOO Serveis, un seminari adreçat a membres de comitè d'empresa europeu dels sectors de comerç, hostaleria, sector financer, serveis administratius i serveis tècnics, que sota el títol "La negociació transnacional en multinacionals" tindrà lloc els propers 8, 9 i 10 de febrer a Barcelona.

05-02-2016

CCOO convoca una nova concentració davant l'Hotel Marina Sand per exigir el pagament dels salaris endarrerits

Dissabte 6 de febrer es realitzarà una nova concentració dels treballadors i treballadores davant l'Hotel Marina Sand (antic Hotel Selva Mar)de Lloret de Mar. CCOO exigeix que la nova propietària de l'hotel compleixi amb el compromís d'abonament dels salaris endarrerits (170.000 euros) un cop s'ha produït la subrogació de la plantilla i esvaeixi incerteses sobre el futur dels seus 65 llocs de treball.

05-02-2016

VAGA A ALN GRUPO BARCELONA

CCOO realitza finalment vaga a ALN Grupo a Barcelona per reclamar el pagament dels endarreriments salarials

CCOO realiza finalmente huelga en ALN Grupo en Barcelona para reclamar el pago de los atrasos salariales

04-02-2016

CCOO es concentrarà davant Caprabo per exigir la retirada de l'expedient de modificació de les condicions de treball

El divendres 5 de febrer entre les 9.30 a 10.30 h, CCOO es concentrarà davant la central de Caprabo de C/ de les Ciències, 135 - L´Hospitalet de Llobregat. CCOO exigeix la retirada de l'expedient de modificacions de les condicions de treball que ha presentat l'empresa ?injustificadament i que està provocant por i incertesa entre la plantilla?.

04-02-2016

Concentració davant la central de Caprabo Ciències, divendres 5 de febrero entre 9.30 i 10.30 h, C/ de les Ciències, 135 - L´Hospitalet de Llobregat.

>> Galeria de fotos en Facebook

CCOO iniciem mobilitzacions a Caprabo per exigir la retirada de l'expedient

El 27 de gener va finalitzar el període de consulta de l'Art. 41 (modificació d'horaris, trasllats...) sense acord.

29-01-2016

Negociació col.lectiva

CCOO no accepta les propostes de la patronal que suposa un retrocés en els drets dels treballadors/es del sector de Supermercats de Catalunya

A la reunió del passat 22 de gener de 2016, la patronal ha contestat a la proposta conjunta presentada per CCOO i UGT.

29-01-2016