XXIII Conveni Col·lectiu de Banca

PER LA DEFENSA DEL DRET CONSTITUCIONAL A LLIBERTAT SINDICAL!

CCOO denuncia que la direcció de l'Hotel Rekord vulnera el dret constitucional de llibertat sindical

Actualment s'està a l'espera de la resolució per part de la Inspecció de treball. CCOO ha denunciat a la direcció de l'Hotel Rekord (Barcelona) per exercir una clara venjança irracional cap a tots els treballadors de l'establiment que van donar el seu suport a la candidatura de CCOO en les passades eleccions sindicals, havent causat baixa de l?empresa cinc dels vuit signants de la candidatura.

01-08-2016

CCOO a Würth impulsa la campanya solidària de recollida d'aliments a l'estiu

La Secció Sindical de CCOO de Serveis a Würth realitza una segona campanya de recollida d'aliments a l'estiu a tots els centres de l'empresa a Catalunya, per ajudar a pal·liar les penúries i la situació precària que pateixen moltes famílies, amb un important increment en la participació i la quantitat d'aportacions.

29-07-2016

EESS COMERÇ

CCOO guanya les eleccions on ha presentat candidatures amb 51 delegades i delegats a Mercadona de Barcelona

En les eleccions sindicals realitzades el 26 i 27 de juliol, CCOO ha obtingut 51 delegades i delegats dels 88 escollits en els comitès d'empresa on ha presentat candidatura.

En las elecciones sindicales realizadas el 26 y 27 de julio, CCOO ha obtenido 51 delegadas y delegados de los 88 escogidos en los comités de empresa donde ha presentado candidatura.

27-07-2016

COMERÇ-GRANS MAGATZEMS

És l'hora de millorar el teu conveni. Tu decideixes! - Es hora de mejorar tu convenio. Tú decides!

Arriba el moment de renovar el Conveni de Grans Magatzems. No creus que es pot millorar? CCOO SÍ

Llega el momento de renovar el Convenio de Grandes Almacenes. ¿No crees que se puede mejorar? CCOO SÍ

26-07-2016

CCOO-Serveis comença aquesta campanya facilitant una enquesta per recollir l'opinió i propostes que tota treballadora i treballador de les empreses de grans magatzems pot realitzar. ESPEREM LA TEVA PARTICIPACIÓ! GRÀCIES.
- - - - - - -
CCOO-Servicios empieza esta campaña facilitando una encuesta para recoger la opinión y propuestas que toda trabajadora y trabajador de las empresas de grandes almacenes puede realizar. ¡ESPERAMOS TU PARTICIPACIÓN! GRACIAS.

>> Encuesta:  Enlace a la encuesta http://www.ccoo-servicios.info/encuestaggaa
>> Encuesta en pdf, enviar a: convenioggaa@servicios.ccoo.es

Conveni de Supermercats de Catalunya

Exigim a la patronal la pròrroga dels convenis provincials per seguir negociant el Conveni de Supermercats de Catalunya

El passat divendres 22 juliol 2016 va tenir lloc una reunió de la comissió paritària de supermercats de Catalunya.

26-07-2016