El comitè de seguretat i salut de CCOO a l'Hotel Colon guanya el premí Ignasi Fina pel seu treball de millora de la prevenció i salut laboral

El dia 6 d'octubre de 2014 es va celebrar la entrega del Premi Ignasi Fina de l'Ajuntament de Barcelona.  Aquest premi, amb una trajectòria consolidada, l'atorga l'ajuntament, anualment on es premia el treball de millora de la prevenció a les Empreses. El premi ha estat atorgat a l'Hotel Colon, empresa on els delegats i delegades de CCOO realitzen una constant activitat preventiva de millora i canvi de les condicions de treball, portant la veu dels protagonistes a la pressa de decisions per millorar les condicions de treball.

13-10-2014

#JMTD2014

El 9 d'octubre CCOO Serveis sortim pels carrers de Barcelona per exigir justícia social, laboral i treball digne per a tothom

La JMTD (Jornada Mundial pel Treball Digne) se celebra per setè any consecutiu. Al voltant del 7 d'octubre els sindicats d'arreu del món realitzem aquesta jornada de mobilització per reclamar justícia social, laboral i el treball digne per a tothom!

06-10-2014

Conveni d?HOSTALERIA de CATALUNYA

CCOO treballa per millorar i recuperar drets perduts en anteriors acords

Les eleccions sindicals han de servir perquè CCOO obtingui la majoria suficient per començar a recuperar tot allò que hem perdut. CCOO elabora una estratègia per començar a recuperar drets i condicions de treball que es van perdre després dels anteriors acords signats entre la Patronal del sector i la UGT.

05-10-2014

Conveni de SUPERMERCATS i AUTOSERVEIS de BARCELONA i PROVÍNCIA

CCOO ja prepara la negociació del Conveni de supermercats de Catalunya

Després de la signatura de l'acord a Barcelona per als anys 2014-2015, CCOO hem  començat ja a treballar en el pròxim conveni de supermercats de Catalunya.

05-10-2014

Makro es planteja acomiadar 150 treballadors, 50 d'ells de tres centres a Catalunya

CCOO Serveis s'oposa a l'ERO amb el que MAKRO pretén tancar tots els seus restaurants

L'empresa Sirta (Grup METRO) pretén acomiadar 150 treballadors i tancar 17 centres (3 centres a Catalunya amb 50 treballadors afectats). L'empresa afirma que l'ERO es presenta per suposades causes productives i pretén deixar obert un únic centre a Alcobendas vinculat a un famós xef, Iñigo Rentat, que ni tan sols és el més productiu. CCOO s'oposa clarament a aquest expedient i afirma que utilitzarà tots els mitjans al seu abast per evitar que es dugui a terme.

CCOO Serveis signa l'acord de Supermercats i Autoserveis de Barcelona i província per als anys 2014-2015

El 22 de setembre de 2014 CCOO va signar l'acord per al sector de supermercats i autoserveis de Barcelona i província.