ELECCIONS SINDICALS

MUTUA UNIVERSAL - Prat de Llobregat - CCOO 4 de 5 a escollir

El passat 18 de desembre, es van celebrar les eleccions sindicals al centre de Mas Blau de Mútua Universal situat al Prat de Llobregat. CCOO va aconseguir 4 de els 5 delegats a escollir.
El pasado 18 de diciembre, se celebraron las elecciones sindicales en el centro de Mas Blau de Mutua Universal situado en el Prat de Llobregat. CCOO consiguió 4 de los 5 delegados a escoger

19-12-2014

ACOMIADAMENT NUL I READMISSIÓ

Delegada de CCOO acomiadada a CETEMMSA: Aconseguit acomiadament nul

Les últimes reformes laborals en aquest país han portat a gran part de la capa directiva de les nostres empreses a acceptar la creença que havien desaparegut totes les tanques del camp i que tenien per davant un ampli ventall de noves possibilitats a explorar i explotar en el terreny de les relacions laborals i la gestió de les seves plantilles.

18-12-2014

Trobada d'entitats adherides a la "Declaració del Comerç Català en defensa del model propi de país"

CCOO està a favor del model de "Comerç Català" com a defensa de l'ocupació i dels drets dels treballadors i treballadores del sector

El 15 de desembre s'ha realitzat la trobada de les entitats adherides a la "Declaració del Comerç Català en defensa del model propi de país" en el Parlament amb la Presidenta Núria de Gispert, el conseller d'Empresa i Ocupació de la Generalitat Felip Puig i els portaveus dels grups parlamentaris.

15-12-2014

Luis Jiménez, secretari general Serveis CCOO Catalunya, participa avui en la comissió del Parlament de Catalunya racionalització dels horaris

CCOO demana al Parlament que sigui responsable i reguli els horaris comercials respectant el conjunt dels drets de les persones

CCOO portà la veu de les persones treballadors del sector del comerç a la seu del parlament. Reproduïm la nostra intervenció i proposta sobre un tema d'actualitat: els horaris laborals i la seva incidència en la vida de les persones i en els hàbits socials.

04-12-2014

CCOO guanya, per sisena vegada, les eleccions sindicals a les caixes a Catalunya

CCOO ha guanyat les eleccions sindicals realitzades el 26 de novembre al sector de Caixes d'Estalvi a Catalunya, així com a tot l'estat. Amb aquestes votacions la Federació de Serveis de CCOO Catalunya revalida els resultats obtinguts en anteriors eleccions (2010, 2006, 2002, 1998 i 1994), assolint la majoria en les caixes que han celebrat eleccions.

EESS - MEDIACIÓ D'ASSEGURANCES

CCOO obté la majoria absoluta (amb el 100%) de la representació sindical a Agencaixa

En els últims processos electorals realitzats en els centres de Barcelona i Galicia CCOO ha obtingut 6 representants dels 6 escollits. CCOO es consolida com el sindicat hegemònic en AgenCaixa, amb 18 delegats i delegades (el 100%) de 18 escollits.

26-11-2014