Conveni del comerç del tèxtil de Barcelona

CCOO reivindica millores salarials i socials

El passat dia 17 de maig de 2016, va tenir lloc una reunió de la comissió negociadora del conveni del comerç del tèxtil de Barcelona a la seu de CCOO.

20-05-2016

Dilluns 23 de maig

JORNADA D'ACCIÓ PER LA SALUT DE LES DONES

El 28 de maig es commemora el Dia Internacional d'Acció per la Salut de les Dones, iniciativa que va sortir de la V Trobada Internacional Dona i Salut celebrada l'any 1987 a Costa Rica. La Xarxa de Dones Llatinoamericanes i del Carib va proposar aquest dia, el 28 de maig, com una data per a la mobilització i la reivindicació, on la salut de les dones és la protagonista.

18-05-2016

COMFIA-CCOO - Comunicat de la Sala social del Tribunal Suprem

L'EMPRESARI NO POT SOTMETRE A CONTROL PREVI ELS COMUNICATS SINDICALS

La Sala social del Tribunal Suprem ha desestimat el recurs interposat per LIBERBANK SA contra sentència que va declarar que una actuació empresarial de bloqueig i censura dels comunicats sindicals en la intranet de l'empresa constitueix vulneració de la llibertat sindical i condemna a cessar en aquest comportament i a indemnitzar al sindicat en 6.000 euros.

13-05-2016

Conveni ITV Catalunya

PER UN CONVENI JUST I REALISTA

Des de CCOO sempre apostem per la unitat de tots els sindicats del sector amb la finalitat de donar solucions coherents i satisfactòries en la dinàmica negociadora. Al contrari del que s'esforcen a reiterar altres components de la taula, aquests mesos hem treballat per intentar establir una posició conjunta, cosa que finalment no ha estat viable, com bé coneixeu, després de fer públic SRT el seu desacord i desmarcar-se.

11-05-2016

CCOO es concentrarà aquest diumenge 8 de maig davant la Cafeteria Zurich de Plaça Catalunya per la defensa dels llocs de treball

CCOO reivindica la defensa dels llocs de treball que es veuen en perill per la decisió de l'actual consistori de Barcelona de l'eliminació d'una part de les taules de la terrassa de l'emblemàtic Zurich, arran de l'aplicació de la normativa  que va elaborar l'equip dirigit per Xavier Trias en l'anterior mandat.

06-05-2016

CCOO Serveis exigeix a l'empresa un Pla d'Ocupació que doni estabilitat a la plantilla.

CCOO es concentra contra els continus acomiadaments en HP

El sindicat ha convocat una concentració demà 5 de maig, de 9 a 10 hores en el Reciento Firal IFEMA de Madrid per protestar contra la precarització de l'ocupació en HPE (Hewlett Packard Enterprise), en el que participaran delegats i delegades de les seus de Catalunya de les empreses del Grup HP.

04-05-2016