Makro es planteja acomiadar 150 treballadors, 50 d'ells de tres centres a Catalunya

CCOO Serveis s'oposa a l'ERO amb el que MAKRO pretén tancar tots els seus restaurants

L'empresa Sirta (Grup METRO) pretén acomiadar 150 treballadors i tancar 17 centres (3 centres a Catalunya amb 50 treballadors afectats). L'empresa afirma que l'ERO es presenta per suposades causes productives i pretén deixar obert un únic centre a Alcobendas vinculat a un famós xef, Iñigo Rentat, que ni tan sols és el més productiu. CCOO s'oposa clarament a aquest expedient i afirma que utilitzarà tots els mitjans al seu abast per evitar que es dugui a terme.

CCOO Serveis signa l'acord de Supermercats i Autoserveis de Barcelona i província per als anys 2014-2015

El 22 de setembre de 2014 CCOO va signar l'acord per al sector de supermercats i autoserveis de Barcelona i província.

CCOO Serveis signa l'acord d'Hostaleria de Catalunya que s'aplicarà en el període 2014-2016

El 22 de setembre es va signar el nou acord que contempla increment salarial per als propers tres anys.

Les federacions de FECOHT i COMFIA, de CCOO de Catalunya ens hem fusionat sota el lema?Més persones, millor sindicat?

Hem constituït la Federació de Serveis de CCOO de Catalunya

El dimecres 17 de setembre hem constituït la Federació de Serveis de CCOO de Catalunya com a resultat de la fusió de la Federació de Comerç, Hostaleria I Turisme (FECOHT) i la Federació de Serveis Financers i Administratius (COMFIA). Així doncs des d?ara a Serveis de CCOO estem junts en la mateixa federació els sectors de Comerç, Supermercats, Grans magatzems, Banca, Estalvi, entitats financeres, Hostaleria, Col·lectivitats, restaurants i bars, Turisme, Joc, Assegurances, Mútues, TIC, Contact Center, Enginyeries, ETT, Oficines i Despatxos, Gestories, Empreses de serveis, ITV, ONG, associacions... entre altres.

19-09-2014

Sota el lema "Més persones, millor sindicat"

Es constitueix la Federació de Serveis de CCOO de Catalunya

Demà dimecres 17 de setembre es constituirà la Federació de Serveis de CCOO de Catalunya com a resultat de la fusió de la Federació de Comerç, Hostaleria I Turisme (FECOHT) i la Federació de Serveis Financers i Administratius (COMFIA). Quedant així agrupats en la mateixa federació els sectors de Comerç, Supermercats, Grans magatzems, Banca, Estalvi, entitats financeres, Hostaleria, Col·lectivitats, restaurants i bars, Turisme, Joc, Assegurances, Mútues, TIC, Contact Center, Enginyeries, ETT, Oficines i Despatxos, Gestories, Empreses de serveis, ITV, ONG, associacions... entre altres.

CCOO denuncia els acomiadaments de Sogeti Espanya perquè vulneren els drets fonamentals de les treballadores

CCOO denuncia que Sogeti Espanya, companyia multinacional del Grup Capgemini en el sector TIC (Tecnologies de la Informació i la Comunicació), ha acomiadat a 4 companyes entre les quals es troba  una embarassada amb baixa per risc en l'embaràs i amb reducció de jornada per cura de menor, una delegada sindical de CCOO i una altra companya amb reducció de jornada per a la cura de menor.

08-09-2014

CONCENTRACIÓ davant SOGETI