ELECCIONS SINDICALS 2014

CCOO guanya i consolida la majoria en les eleccions de l'Hotel Hilton de Barcelona

En les eleccions realitzades el dimecres 29 a l'Hotel Hilton de Barcelona, CCOO obté la majoria amb 5 representants i consolida el resultat de les passades eleccions.

30-10-2014

50è aniversari de CCOO de Catalunya

50è aniversari de CCOO

El 20 de novembre del 2014, Comissions Obreres de Catalunya celebrarà el seu 50è aniversari. Cinquanta anys defensant un sindicalisme de classe i nacional, compromès amb els treballadors i treballadores i amb el nostre país.

-------
El 20 de noviembre del 2014, Comisiones Obreras de Catalunya celebrará su 50 aniversario. Cincuanta años defendiendo un sindicalismo de clase y nacional, comprometido con los trabajadores y trabajadoras y con nuestro país.

30-10-2014

El comitè de seguretat i salut de CCOO a l'Hotel Colon guanya el premí Ignasi Fina pel seu treball de millora de la prevenció i salut laboral

El dia 6 d'octubre de 2014 es va celebrar la entrega del Premi Ignasi Fina de l'Ajuntament de Barcelona.  Aquest premi, amb una trajectòria consolidada, l'atorga l'ajuntament, anualment on es premia el treball de millora de la prevenció a les Empreses. El premi ha estat atorgat a l'Hotel Colon, empresa on els delegats i delegades de CCOO realitzen una constant activitat preventiva de millora i canvi de les condicions de treball, portant la veu dels protagonistes a la pressa de decisions per millorar les condicions de treball.

13-10-2014

#JMTD2014

El 9 d'octubre CCOO Serveis sortim pels carrers de Barcelona per exigir justícia social, laboral i treball digne per a tothom

La JMTD (Jornada Mundial pel Treball Digne) se celebra per setè any consecutiu. Al voltant del 7 d'octubre els sindicats d'arreu del món realitzem aquesta jornada de mobilització per reclamar justícia social, laboral i el treball digne per a tothom!

06-10-2014

Conveni d?HOSTALERIA de CATALUNYA

CCOO treballa per millorar i recuperar drets perduts en anteriors acords

Les eleccions sindicals han de servir perquè CCOO obtingui la majoria suficient per començar a recuperar tot allò que hem perdut. CCOO elabora una estratègia per començar a recuperar drets i condicions de treball que es van perdre després dels anteriors acords signats entre la Patronal del sector i la UGT.

05-10-2014

Conveni de SUPERMERCATS i AUTOSERVEIS de BARCELONA i PROVÍNCIA

CCOO ja prepara la negociació del Conveni de supermercats de Catalunya

Després de la signatura de l'acord a Barcelona per als anys 2014-2015, CCOO hem  començat ja a treballar en el pròxim conveni de supermercats de Catalunya.

05-10-2014