CCOO convoca vaga indefinida a Groupalia perquè no paga les nòmines

L'empresa de comerç electrònic Groupalia deu dues nòmines a la seva plantilla i la desplaçat a 42 Km fins a nous centres de treball sense causa justificada augmentant així la situació precària a l'estar obligats a pagar més despeses sense cobrar els salaris. Davant aquesta situació la plantilla ha decidit per majoria realitzar una vaga indefinida que CCOO a convocat a partir del proper 20 de gener.

17-01-2017

Conveni de supermercats de Catalunya

CCOO SIGNA EL PREACORD DEL I CONVENI DE SUPERMERCATS DE CATALUNYA, ES CONVOCARAN ASSEMBLEES PER A LA SEVA RATIFICACIÓ

El dimarts 10 de gener de 2017 es va arribar a un principi d'acord en el conveni col·lectiu de supermercats de Catalunya, després de 2 anys de negociació.

13-01-2017

Concentració demà dijous, 12 de gener, a les 11.00 hores, davant l?Hotel Exe Laietana Palace de Barcelona

CCOO denuncia acomiadaments i repressió sindical al Grup Hotusa Hotels

Demà dijous, 12 de gener, a les 11.00 hores, CCOO ha convocat una concentració davant l'Hotel Exe Laietana Palace (Via Laietana, 17, Barcelona) per reclamar el compliment de la sentència d'acomiadament nul (del Jutjat 17 de Barcelona), la readmissió dels delegats S.A. i J.R. i l'abonament dels salaris des del 25 de maig de 2015, data en què van ser acomiadats.

11-01-2017

CCOO denuncia que Antonio Alcantara (Groupalia, Ofertix, Nice&Crazy i Let´s Bonus)

Manté el seu negoci de venda on-line a costa de no pagar els salaris

12-12-2016

Conveni col.lectiu de supermercats de Catalunya

En defensa d'un conveni just

CCOO convoca concentracions al sector de supermercats el dies 23 i 30 de desembre

12-12-2016

Concentració el proper dilluns 12 de desembre davant el Servei de Conciliació

CCOO dóna suport a les cambreres de pis de l'Hotel Hilton Diagonal Mar que pateixen persecució i acomiadaments per denunciar cessió il.legal

El proper dilluns, 12 de desembre,  a partir de les 8.30 hores,  CCOO participarà en la concentració davant el Servei de Conciliació de Barcelona, c/ Albareda, 2-4, que el comitè d'empresa de l'Hotel Hilton de Diagonal Mar ha convocat.  Sindicats i diverses associacions donaran suport a les cambreres de pis d?aquest hotel que pateixen persecució i acomiadaments per haver denunciat la seva contractació de cessió il·legal.

10-12-2016