Malgrat les actituds antisindicals d?algunes empreses de grans magatzems, CCOO avança

Les candidatures de CCOO de Catalunya de grans magatzems es situen com a la segona força en les eleccions sindicals d?ahir

En les eleccions sindicals realitzades ahir 18 de novembre a tot l?estat, en les empreses de grans magatzems a Catalunya: Ikea, El Corte Inglés, Toys?s Us, on CCOO ha presentat sis candidatures a Catalunya es situa com a segona força sindical. En primer lloc ha quedat el sindicat que només es presenta a El Corte Inglés. En total de 101 delegats i delegades escollits ahir d?aquestes candidatures, CCOO ha obtingut 29 representants (28,71%).

19-11-2014

25 de novembre. Dia internacional per a l'eliminació de la violència contra les dones

Amb motiu del 25 de novembre, Dia Internacional per a l'eliminació de la violència contra les dones, manifestem el nostre més contundent rebuig a la insuportable violència contra les dones, una sagnant conseqüència de la discriminació, la desigualtat, l'absència de prevenció i protecció necessàries per combatre el que constitueix una greu violació dels drets humans.

Concentració de les treballadores de Schelecker-Clarel a Girona

Concentració a les 12:00 h de les treballadores de Schlecker-Clarel davant la botiga de c/ de la Creu, 39 per protestar contra la repressió sindical i laboral que està portant a terme l'empresa.
- - - - -
Concentración a las 12:00 h de las trabajadoras de Schlecker-Clarel ante la tienda de c/ de la Cruz, 39 para protestar contra la represión sindical y laboral que está llevando a cabo la empresa.

16-11-2014

Acomiadaments a Sogeti que vulneren drets fonamentals

El passat 25 de juliol, tres treballadores van ser acomiadades de Sogeti (Grup Capgemini), en el sector de les TIC (Tecnologia de la Informació i la Comunicació):

- Rebeca: Embaràs d'ALT risc i amb reducció de jornada per cura d'un fill (10 anys a l'empresa).

- Mar: delegada sindical de CCOO (13 anys a l'empresa).

- Rocío: Reducció de jornada per cura de dos fills (13 anys a l'empresa).

11-11-2014

>> Campanya de denuncia a CHANGE.org, SIGNA!

>> Dimarts 11 de novembre 14:00 h. a 15:00 h. es realitzarà una nova concentració a Madrid, properament a Barcelona.

ELECCIONS SINDICALS A L'HOSTALERIA

CCOO Serveis entra de forma contundent a Starbucks Catalunya convertint-se en la segona força sindical

CCOO, sense presència anterior en l'emblemàtica marca del Grup Vips a Barcelona, obté 4 dels 13 representants escollits en les eleccions sindicals del passat 6 de novembre.

10-11-2014

ELECCIONS SINDICALS 2014

CCOO guanya i consolida la majoria en les eleccions de l'Hotel Hilton de Barcelona

En les eleccions realitzades el dimecres 29 a l'Hotel Hilton de Barcelona, CCOO obté la majoria amb 5 representants i consolida el resultat de les passades eleccions.

30-10-2014