Més d?un 80% de seguiment

Èxit de la vaga de la plantilla de CatalunyaCaixa

La jornada de vaga convocada avui dimecres, 29 de juliol, per CCOO i la resta de sindicats que integren la Representació Legal dels Treballadors de CatalunyaCaixa, ha estat un èxit rotund, amb un seguiment de més del 80% a oficines i serveis centrals.

29-07-2015

UGT i la Patronal signen el preacord del conveni de col?lectivitats

CCOO no subscrivim el preacord encara que ho sotmetrem a votació entre la nostra afiliació

Des de CCOO lamentem que des de l'acord entre UGT i la patronal per negociar un conveni en el sector de col·lectivitats desvinculat del conveni d'hostaleria hem retrocedit en drets en els dos convenis que s'han negociat.

29-07-2015

#NOeroCX #CXenLluita

Vaga i manifestació de la plantilla de CatalunyaCaixa

Davant l?inmovilisme de BBVA, que segueix mantenint la pretensió d?executar un ERO que afectaria a 1.901 persones a CatalunyaCaixa, amb condicions inferiors a la d?altres processos similars, CCOO i la resta dels sindicats que integren la Representació Legal dels Treballadors a l?entitat han convocat vaga general a tots els centres de treball de CatalunyaCaixa.

28-07-2015

Dimecres, 29 de juliol, i també es farà una manifestació a Barcelona a les 11.00 h del mateix dia, amb un recorregut que començarà a Passeig de Gràcia, 84 (BBVA, oficina 171) i que finalitzarà a Plaça de Catalunya, 5 (BBVA, oficina 2342).

CCOO es manifesta en contra de l'ampliació horària per al personal fins a les 22:30 h que ha imposat H&M a Barcelona

CCOO ha convocat concentracions de treballadores i treballadors per dilluns proper 27 de juliol davant les botigues d'Hennes & Mauritz (H&M) de Portal de l'Àngel i Passeig de Gràcia de Barcelona per a mostrar el seu total desacord amb la mesura que unilateralment ha imposat la direcció d'H&M d'ampliar l'horari de sortida del personal fins les 22.30h.

24-07-2015

Negociació col.lectiva

La Patronal i l'UGT arriben a un principi d'acord verbal CCOO valora d'insuficient aquest preacord

El principi d'acord, que signaran UGT i la Patronal, serà debatut en Assemblea d'afiliats i afiliades de CCOO i es prendrà una decisió final a principis de setembre.

21-07-2015

L'Ajuntament de Barcelona es compromet amb CCOO i UGT a obrir un diàleg per un nou decret que restringeixi els horaris comercials

El passat dia 17 de juliol, CCOO i UGT van tenir una reunió amb el Comissionat de Comerç de l'Ajuntament de Barcelona, en relació a la petició d'anul·lar el decret que permet l'obertura dels comerços al centre de Barcelona durant l'estiu.

20-07-2015

Destacades

28 d'Abril, Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball

Aquest any es compleix el 20è aniversari del naixement de la Llei de Prevenció de Riscos Laborals. Una llei que pràcticament no ha sofert l'envestida de les reformes laborals i que, per tant, ens segueix garantint uns drets bàsics per a la nostra salut en el treball.

50è aniversari de CCOO de Catalunya

El 20 de novembre del 2014, Comissions Obreres de Catalunya celebrarà el seu 50è aniversari. Cinquanta anys defensant un sindicalisme de classe i nacional, compromès amb els treballadors i treballadores i amb el nostre país.

-------
El 20 de noviembre del 2014, Comisiones Obreras de Catalunya celebrará su 50 aniversario. Cincuanta años defendiendo un sindicalismo de clase y nacional, comprometido con los trabajadores y trabajadoras y con nuestro país.

CCOO Serveis signa l'acord d'Hostaleria de Catalunya que s'aplicarà en el període 2014-2016

El 22 de setembre es va signar el nou acord que contempla increment salarial per als propers tres anys.