CCOO Serveis exigeix a l'empresa un Pla d'Ocupació que doni estabilitat a la plantilla.

CCOO es concentra contra els continus acomiadaments en HP

El sindicat ha convocat una concentració demà 5 de maig, de 9 a 10 hores en el Reciento Firal IFEMA de Madrid per protestar contra la precarització de l'ocupació en HPE (Hewlett Packard Enterprise), en el que participaran delegats i delegades de les seus de Catalunya de les empreses del Grup HP.

04-05-2016

>> Concentració 5 de maig, de 9 a 10 hores en el "Reciento Firal IFEMA de Madrid"

CCOO convoca concentracions per exigir a la patronal de Contact Center que no ignori a les seves plantilles

El sindicat convoca concentracions a les ciutats de Madrid, León , A Coruña, Barcelona, Sevilla, Málaga i Jaén pel proper dimecres 4 de maig per reclamar a la patronal que desbloquegi la negociació del conveni col·lectiu.

03-05-2016

>> Concentració a Barcelona el 4 de maig de 2016: Davant seu de Sitel Ibérica. C/ Fluvià, 65. A les 12.00 h.

Conveni del comerç del metall de Barcelona

No acceptem les propostes de la patronal, desde CC.OO defensem la nostra plataforma reivindicativa

A la reunió del 26 d'abril de 2016, la Unió Patronal Metal?lúrgica ens ha lliurat, per escrit, les seves propostes per a la negociació.

30-04-2016

28 d?abril. Dia Internacional de la Seguretat i Salut en el treball

La salut dels treballadors i treballadores no està a disposició de l'empresari, no està en nòmina!

Des de CCOO Serveis volem posar en valor la tasca diària de tots i totes els que formem aquest sindicat en la defensa de la salut de les persones treballadores.

28-04-2016

Conveni de les caixes d'estalvi

CCOO es mobilitza davant la Junta d'Accionistes de Caixabank en defensa del Conveni de les caixes d'estalvi

CCOO convoca, juntament amb altres sindicats, per a demà dijous, 28 d'abril, a les 10.00 h, una concentració davant del Centre de Convencions Gran Via al c/ del Foc, 35 de Barcelona (Recinte de Gran Via de Fira de Barcelona) on es celebrarà la Junta General d'Accionistes de Caixabank, per exigir el desbloqueig de les negociacions del Conveni de les antigues caixes d'estalvi.

27-04-2016

Conveni d?Oficines i Despatxos de Catalunya

Oficines i despatxos, cap a on?

Després de la pròrroga d'un any acordada pel conveni, i la pujada salarial del 0?8 % amb que vàrem tancar el 2015, hem iniciat les negociacions del conveni de Catalunya amb una perspectiva més complexa que mai.

26-04-2016