CCOO presenta la seva plataforma reivindicativa

En la reunió del passat dimecres 15 de febrer de 2017, les dues organitzacions sindicals amb presència en la Comissió Negociadora hem presentat les nostres propostes per a aquesta negociació.

20-02-2017

Casa Nostra, casa vostra

GRAN MANIFESTACIÓ #VolemAcollir #18F

En el marc de la campanya 'Casa nostra, casa vostra', el dia 18 de febrer a les 16h, a Pl.Urquinaona (Barcelona), tindrà lloc una gran manifestació en favor de l'acollida de persones refugiades i migrants. Hem de ser-hi tots! Hem de ser-hi ara!

Punt de trobada de @ccoocatalunya : a les 15.30h Ronda Sant Pere cantonada Pau Clarís

14-02-2017

NEGOCIACIÓ COL.LECTIVA

CCOO SIGNA EL I CONVENI DE SUPERMERCATS DE CATALUNYA 2016-2019

El dimarts 8 de febrer de 2017 es va signar el I conveni col·lectiu de supermercats de Catalunya, després de 2 anys de negociació.

13-02-2017

Ja tenim Conveni de Comerç del Metall de Barcelona! (2016-2017)

La distribuïdora de SPAR a Tarragona compta amb una plantilla de 913 treballadores i treballadors en les seves 103 botigues, oficines i magatzem

CCOO guanya amb majoria absoluta les eleccions sindicals de Fragadís de Tarragona

En les eleccions sindicals celebrades a Fragadís de la província de Tarragona per escollir el Comitè d'Empresa de 21 membres, CCOO ha obtingut la majoria absoluta amb 12 representants, seguida de l'USOC amb 6 i 3 per a l'UGT. Les votacions ha comptat amb una alta participació, el 77% de la plantilla, que ha dipositat la seva confiança a la seva representació sindical per als propers quatre anys.

01-02-2017

Convenio colectivo marco del sector de la distribución de mayoristas de alimentación de Catalunya

distribucion aimentacion

Las partes firmantes coincidieron en la conveniencia social y necesidad de reordenar el sector con la firma del I acuerdo marco de mayoristas de Catalunya. Para lo cual suscribieron en fecha 27 de noviembre de 2015 el primer acuerdo marco para el sector en Catalunya, que lo fue al amparo del artículo 83.2 del ET. Y publicada el 24 de febrero de 2016, a lA resolución TSF/384/2016 de fecha 15 de febrero del Departament de Treball y Afers Socials y Familias y el texto del meritado acuerdo marco. (Código de convenio núm. 79100145012016