#8MTreballVidaDrets

8 de Març - Dia Internacional d la dona "PROU PRECARIETAT! Treball, VIDA i drets!"

8 de Març - "Prou precarietat! Treball, VIDA i drets!"

Agenda d'actes:

>> 4 de març - Taller de sensibilització contra l'assetjament sexual i per raó de sexe al món laboral
>> 6 de març - repartiment de clavells en els centres de treball, comunicats, fitxes d'afiliació i llaços liles.
>> 8 de març, CCOO dóna suport a la manifestació unitària del diumenge a les 12.00 h, a la plaça de la Universitat de Barcelona.
>> 8 de març, a la matinada de dilluns: CANAL 33 Programa sindical de CCOO "Servei d'informació i atenció a les dones"
>> 9 de març, CCOO Catalunya celebrarà la Jornada d'acció central el dilluns a les 9.30 h, a la seu de Barcelona -Via Laietana, 16,

02-03-2015

Conveni Col·lectiu Banca

Comença la negociació del Conveni Col·lectiu de Banca

El 23 de febrer va tenir lloc la segona reunió de la Mesa, la qual ha servit per començar la negociació del conveni sectorial.

26-02-2015

Conveni Col.lectiu Supermercats Catalunya

Conveni Supermercats Catalunya: Iniciem les negociacions, la patronal presenta les seves intencions

A la reunió del passat 19 febrer 2015 hem parlat inicialment sobre ordre, mètode i procediment de la negociació.
L'Acord Marc conté una sèrie de matèries que encara no s'han desenvolupat i que s'han de desenvolupar. Posteriorment s'haurà d'abordar la unificació dels quatre convenis per després entrar en la negociació i discussió de les propostes que sindicats i patronal plantegem.

Concentració

CCOO es concentrarà davant la Residència Militar per exigir cobrar els salaris de nou treballadores.

L'empresa de Col·lectivitats Global Food Managament, no paga les nòmines de nou treballadores que treballen per la Residència Militar situada a l'Avinguda Diagonal 666.

MÚTUA D'ACCIDENTS

CCOO denuncia que MC-Mutual reté els diners de la seva plantilla

MC-Mutual, mútua d'accidents de Treball, ha decidit de manera unilateral retenir el 24,04 % de la paga extra de Nadal de 2012, que els Pressupostos Generals de l'Estat (PGE) per a l'any 2015 diuen que s'ha d'abonar en la nòmina de gener, mandat que d'altra banda han complert la gran majoria de les mútues que formen el sector. La plantilla de MC-Mutual, prop de 1.800 treballadors i treballadores, té el sou retallat un 5% i congelat des de 2010.

Eleccions Sindicals

CCOO torna a guanyar les eleccions sindicals a SegurCaixa Adeslas de Barcelona.

El passat dijous 19 de febrer, es van celebrar eleccions sindicals a dos centres de SegurCaixa Adeslas de Barcelona.

20-02-2015