CCOO NO SIGNA EL CONVENI DE PRODELIVERY

Es consumeixi, amb la nostra oposició, la signatura d'un dels pitjors convenis sectorials del país

El passat 7 de juny es va consumar, amb l'oposició de CCOO, la signatura del conveni de productes elaborats i preparats per a la venda a domicili (PRODELIVERY), que afecta les pizzeries en conjunt.

- - - - - -

CCOO NO FIRMA EL CONVENIO DE PRODELIVERY

Se consuma, con nuestra oposición, la firma de uno de los peores convenios sectoriales del país

El pasado 7 de Junio se consumó, con la oposición de CCOO, la firma del convenio de productos elaborados y preparados para su venta a domicilio (PRODELIVERY), que afecta a las pizzerías en su conjunto.

CCOO, UGT I FINE EXIGIM REVISIONS SALARIALS IMMEDIATES

A petició dels sindicats signants del Conveni Col·lectiu de Banca, CCOO, UGT i FINE, aquest 8 de juny hem celebrat la reunió de l'Observatori Sectorial per traslladar la nostra preocupació per la pèrdua de poder adquisitiu i la situació de les plantilles.

- - - - - -

CCOO, UGT Y FINE EXIGIMOS REVISIONES SALARIALES INMEDIATAS

A petición de los sindicatos firmantes del Convenio Colectivo de Banca, CCOO, UGT y FINE, este 8 de junio hemos celebrado la reunión del  Observatorio Sectorial para trasladar nuestra preocupación por la pérdida de poder adquisitivo y la situación de las plantillas.

La nostra prioritat: un conveni just per la Restauració Col·lectiva

El passat 1 de juny del 2022, la taula de negociació del nostre conveni va tornar a reunir-se.

- - - - - - -

Nuestra prioridad: un convenio justo para la Restauración Colectiva

El pasado 1 de junio de 2022, la mesa de negociación de nuestro convenio volvió a reunirse.

L´hostaleria no té qui la serveixi

“No cal buscar enlloc més. Aquesta realitat de precarietat, externalització de costos i riscos, economia irregular o submergida i el frau en la contractació són a la base que explica la deserció de professionals.”

L'hostaleria no té qui la serveixi - El Diari del Treball (diaritreball.cat) OPINIÓ 07/06/22

EXIGIM UN CONVENI JUST !

Campanya federal pel desbloqueig de la negociació dels convenis

9 de juny a TARRAGONA

MANIFESTACIÓ en el centre de la ciutat fent difusió en el recorregut de la situació dels convenis. (des de BCN anirem en autocars)

16 de juny a BARCELONA

ASSEMBLEA I MANIFESTACIÓ de Pl.Catalunya/ronda St.Pere fins a Foment del treball Via Laietana/Pl.F.Maura

MANIFESTACIÓ 9 de juny a TARRAGONA

A les 11.30 hores a Rambla Nova, 112, en el centre de la ciutat fent difusió en el recorregut de la situació dels convenis. (des de BCN anirem en autocars)

A Barcelona ens concentrarem davant Quirón Prevenció ? c/ Llacuna 166 a les 12 hores

Concentració pel proper 17 de juny per exigir un conveni just per les persones treballadores dels Serveis de Prevenció Aliens

Companya, company, dins de les diferents convocatòries sectorials previstes, com son les manifestacions pel proper 9 a Tarragona i del dijous 16 a Barcelona, t’avancem que el proper divendres 17 de juny ens concentrem conjuntament UGT i CCOO en defensa d'un conveni digne pel sector.

Concentración para el próximo 17 de junio para exigir un convenio justo para las personas trabajadoras de Servicios de Prevención Ajenos

Compañera, compañero, dentro de las diferentes convocatorias sectoriales previstas, como son las manifestaciones para el próximo 9 en Tarragona y del jueves 16 en Barcelona, te adelantamos que el próximo viernes 17 de junio nos concentramos conjuntamente UGT y CCOO en defensa de un convenio digno para el sector.

Barcelona davant Quirón Prevenció – c/ Llacuna 166 a les 12 hores

Participa-hi! No hi faltis!