#HuelgaNoEsDelito #VagaNoÉsDelicte

Derogat l´article 315.3 del Codi Penal, una reclamació constant de CCOO

Unes 300 persones -gran part d'elles sindicalistes- han estat processades sota aquest precepte en la seva participació en vagues i piquets.

- - - - - -

Unas 300 personas –gran parte de ellas sindicalistas– han sido procesadas bajo este precepto en su participación en huelgas y piquetes

Conveni Col·lectiu de Banca

AEB presenta a la mesa el seu "Esquema de línies bàsiques de negociació del Conveni"

AEB Convenio Colectivo de Banca Conveni Col·lectiu de Banca Negociació col·lectiva negociación colectiva

En la reunió celebrada virtualment, aquest dilluns 26 d'octubre, AEB ha donat resposta a les nostres
propostes del passat 21 d'octubre i ha acceptat consensuar un guió de negociació per tancar el conveni.
Per a això AEB ha plantejat el seu “Esquema de línies bàsiques de negociació del Conveni”:

Jornada virtual - 26 d´octubre a Barcelona

Els teus drets, la millor medicina - Campanya de CCOO sobre els riscos laborals de les cambreres de pisos

Jornada Cambreres de pisos - hostaleria - CCOO salut laboral automedicar-se  drets medicina - Encuentro camareras de piso hostelería CCOO salud labora

En el marc d'aquesta campanya de CCOO confederal i la Federació de Serveis, hem celebrat el 26 doctubre una trobada virtual amb cambreres de pisos, delegades de personal i de prevenció de riscos laborals de Catalunya, on s'ha presentat la Guia de Salud Laboral Camareras de Piso per analitzar i debatre l'ús de fàrmacs, hipnosedants i altres drogues; els seus efectes sobre la salut; les contingències comunes i professionals, així com el relacionat amb l'acció preventiva des de la representació de les treballadores i treballadors.

Inditex, UGT i CCOO signen un acord que prioritza el manteniment de l´ocupació durant la transformació digital de l´empresa

transformación digital Inditex

Empresa i sindicats aborden el procés des del diàleg i el consens i d'acord amb la premissa d'Inditex de ser una empresa estable, en creixement i que reconeix i valora la imprescindible tasca de la seva plantilla, d'acord amb la prioritat manifestada pel president de Inditex, Pablo Isla, el passat mes de juny.

Importants avanços en la negociació el protocol laboral per a la transformació digital a Inditex

transformación digital Inditex

Avui 22 d'octubre s'ha celebrat la segona reunió amb la direcció del grup INDITEX de cara a establir un protocol que pugui servir de base en els procediments que s'han de negociar en cadascuna de les cadenes del grup.

- - - - - - -

Importantes avances en la negociación del protocolo laboral para la transformación digital en Inditex

CCOO denuncia que INDRA planteja un ERO duríssim i desproporcionat

ERO ERE INDRA ACOMIADAMENTS DESPIDOS

Indra Solucions TI. ha posat sobre la taula l'acomiadament de 1.036 persones amb una indemnització de 20 dies per any treballat i màxim una anualitat. Per a CCOO aquest ERO és totalment desproporcionat i injustificat.