Arxivat a Comunicats, Salari

CCOO convoca una nova concentració de delegats i delegades davant l’empresa ATOS ORIGIN

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) ,

Continuen les mobilitzacions davant l’empresa ATOS ORIGIN amb una nova concentració pel dijous 19 de gener La secció sindical de COMFIA-CCOO a ATOS, junt als altres sindicats presents a l’empresa, continuen la campanya d’actuacions amb les convocatòries de concentracions de representants sindicals davant la seu de ATOS ORIGIN al centre comercial de Glòries -Av. Diagonal, 210-218, pels matins dels propers dijous dies 19 i 26 de gener i 2 de febrer. La Federació de Serveis Financers i Administratius de CCOO Catalunya (COMFIA-CCOO) denuncia que l’empresa ATOS ORIGIN practica una política laboral respecte al salari variable de manera discriminatòria i arbitrària, pactant acords individuals amb els treballadors quan li convé. COMFIA-CCOO exigeix un canvi en la postura de la empresa i s’assegui a negociar amb la representació sindical. ATOS és una empresa dedicada al sector d’informàtica on treballen 5.000 empleats a tota Espanya (700 a Catalunya) i dóna servei a les Administracions, les grans empreses espanyoles o els jocs olímpics entre d’altres.

Dijous, 19 i 26 de gener i 2 de febrer al matí (d’11 a 13 hores)
Davant la seu d’ATOS -Av. Diagonal, 210-218
(centre comercial de Glòries)

Artículos más leídos hoy