Arxivat a Comunicats

Concentració 27 d'abril a Barcelona

Nova concentració de delegats i delegades per exigir a l’SCH que aturi els acomiadaments i respecti els acords

NOTA DE PREMSA.- En la concentració de delegats i delegades d’avui a Barcelona, s’han manifestat uns 300 representants sindicals i ha comptat amb l’assistència dels secretaris generals de CCOO i UGT de Catalunya, Joan Coscubiela i José Ma.Álvarez respectivament, així com el secretari general de COMFIA-CCOO de Catalunya Carles Reitg; per denunciar a l’SCH que està realitzant una reducció d’ocupació encoberta per la via de baixes “voluntàries” forçoses, o sigui, acomiadaments camuflats com a “baixes pactades i amb incentius”.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) ,

Amb la concentració d’avui la Federació de serveis Financers i Administratius de CCOO de Catalunya (COMFIA-CCOO) i els altres sindicats convocants, continuen les mobilitzacions davant l’SCH per exigir un canvi en la seva inacceptable política disciplinària d’acomiadaments, que en quatre mesos l’SCH a Catalunya ha executat 20 acomiadaments i a tot l’estat uns 150.

COMFIA-CCOO denuncia que l’SCH utilitza la pressió i l’amenaça per forçar baixes a la plantilla, articulades com a acomiadaments improcedents, afectant d’una manera important a col•lectius de persones que estan amb baixa mèdica per “stress”, depressió o en tractament farmacològic de manteniment, oferint-los una indemnització equivalent a un acomiadament improcedent i amb la condició de que no ho comuniquin als sindicats.

Alhora COMFIA-CCOO exigeix a la direcció de l’SCH la immediata aturada dels acomiadaments injustificats i de les pràctiques d’una política laboral inacceptables; més quan això ho està executant la primera entitat financera d’aquest país que habitualment es presenta com una entitat financera solvent i modèlica.

Secretaria de comunicació
COMFIA Catalunya

Artículos más leídos hoy

Informa't