Arxivat a Comunicats

La Secció Sindical de Comissions Obreres sol·licita entrevista amb el President

Per tal de tractar d’una sèrie de temes relacionats amb aspectes socials i laborals dels empleats del grup de Caixa Laietana, ens hem adreçat al President de l’Entitat

Este artículo se publicó originalmente en

per demanar-li una entrevista i exposar-li la necessitat d’arribar a acords en temes tan importants com el reconeixement de les parelles de fet a casa nostra i per tant, el reconeixement dels beneficis dels que gaudeixen la resta de parelles, la contractació de discapacitats, o la equiparació de drets i beneficis de tots els treballadors i treballadores del grup Caixa Laietana i de la seva Fundació.

Esperem que el nou President sigui receptiu a aquestes demandes i puguem iniciar unes negociacions que acabin amb la discriminació que venen patint a casa nostra tots aquests col·lectius.

Artículos más leídos hoy

Informa't

Sindicat, és Comissions Obreres en el sector del comerç, financer, administratiu, de les TIC, Hostaleria, Telemàrqueting, Oficines, Turisme ...Llegir més

Segeuix-nos en Telegram